Gagal wei!
Ketika kementerian pelancongan menggaji syarikat luar untuk mengendalikan laman Facebook mereka ramai yang marah kerana kononnnya "anak aku pun boleh jaga Facebook". Bayaran RM3000 sebulan yang dikenakan syarikat tersebut dikatakan aksesif. Tetapi pendapat dari industri merasakan harga yang dikenakan berpatutan dan sesuai dengan servis yang diberikan. Ini adalah kerana menjaga laman FB memerlukan skill interpersonal dan public relation yang tinggi. Bukan boleh main taram sehingga memalukan BRAND yang diwakili.
Hari ini mari lihat kegagalan admin Paradigm Mall melayan rungutan dan suggestion dari seorang pelawat dan pelanggan mereka. Paradigm mall baru sahaja dibuka dan seperti biasa pasti ada teething problem dengan bangunan baru.Dari perbualan FB dibawah anda boleh menulis buku "How not start a PR meltdown" . Nama Paradigm Mall kini tercemar dan shitstorm bakal melanda. Now you know why they hire professional to deal with these kinds of thing. It takes a cool head and skill to deal with customers. Berlagak smart ass dengan slanga Phua Chu Kang is a really bad move. Malu wei Paradigm Mall. Nama dah PARADIGMA tapi layanan terhadap rungutan customer masal tiada anjakan dan ditakuk yang lama.
Thanks @IcedNyior for the tip
fap sla fap..
ReplyDeleteFailed
ReplyDeletesecond!
ReplyDeletei oso know magic loh.. i know how turn a fish into a meal. can i work with you paradigm mall?
ReplyDeleteCan you removed obe fat ? U can't isn't ? So u're not good enuf. Lulz..
Deletewow you are just suck with jokes. and grammar too!
DeleteLulz over 10000
ReplyDeleteparadigm mall kena bukak satu lagi post baru... FB administrator
ReplyDeleteblog oh its over 9000!!!!
Syle! AHAHAHAHAHA!
ReplyDeleteFail big time!!
ReplyDeleteall hail paradigm!
ReplyDeleteaku rsa ni kes sbab admin page bkan sorang..stgah company kan rmai2 share satu login page..so maybe yg reply tu mgkin org len, dan yg reply lgi skali dkat bwah tu org len..huhu...
ReplyDeleteala apsal delete???
ReplyDeletewer the pics? email boleh? hehew
ReplyDelete