Tuesday, 1 October 2013

Serius LOL - GELIYOMI : Video Cinta Karat Remaja Yang LOL Hari Ini


Defuq

Aduhai budak zaman sekarang poyo anjing sial bercinta. Kill it before it squirt sperms

Thanks @zulhimiamar 

30 comments:

  1. mcm2 hal lah bebudak sekarang...

    ReplyDelete
  2. haha... pelat rrrrggg!!!!

    ReplyDelete
  3. First lagi sial... Obe gemuk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. obe gemuk... ko susah hati ker???

      Delete
  4. babi tol.. tak sedap langsung

    ReplyDelete
  5. tak boleh sebut huruf R , setia hujung nyawa ?? kau main petik je tajuk drama, Bodohnya budak ni.....

    ReplyDelete
  6. lau bf aku cm ni aku hempuk je ngan laptop...malu giler da r kontrol cute..
    attn: fatin afiqah :)

    ReplyDelete
  7. nah fb die https://www.facebook.com/alang.beez

    ReplyDelete
  8. hahahahahhaha anon berkurap mcm ni la

    ReplyDelete
  9. haha aku ingat belum ada lol...

    ReplyDelete
  10. Aarrrghhh......!!!!
    muke mintak penampo

    ReplyDelete
  11. Nasib baik aku tak pecahkan skrin laptop aku ni tadi....

    ReplyDelete
  12. muntahhhhhhhhh....spender pun duit mak bapak, ada hati nak bercinta sampai hujung nyawa...puiiii

    ReplyDelete
  13. aku xboleh nk imagine camne rasanya kalo 10 thn lg bdk ni tgok blk video ni...mesti dia bunuh diri

    ReplyDelete
  14. rsa mcm nak hentak je bdk ni

    ReplyDelete
  15. pundi kencing aku tersumbat truih tgk video ni..celaka obe..tnjuk pa video cmni.xpasai2 aku kena jumpa doc sat lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eley ko suke kan? ngaku jela..

      Delete
  16. Kesian budak ni.. sesape tolong bagi dia bisjut..

    ReplyDelete
  17. tgk tajuk je da mls nk tgk video ni, takot temuntah

    ReplyDelete
  18. damn shit.. ni mesti berguru ngan bobo !!

    ReplyDelete
  19. tengok apa video dia buat lepas clash ngn awek dia nnti :p

    ReplyDelete
  20. budak2 baru nk up zaman skg... demm... budussss!!!!

    ReplyDelete
  21. butuh mak dia belen

    ReplyDelete
  22. Meremang bulu roma aku.

    Palahotak sunguh

    Aku jadi gf aku dump mamat ni jauh2. Cam pondan

    ReplyDelete
  23. dah nak kiamat....dah dekat dah....

    ReplyDelete
  24. oh nie adik alfi nie.....hujung nyawa abah kau!

    ReplyDelete
  25. aku pelangkung gak budak ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails