Sunday 6 October 2013

Serius LOL - Air Milo Paling Syariah Compliant?


#SeemsLegit

Sinergi keperluan minuman moden dengan air yang digemari muslim seluruh dunia. What is next? 



Laporan asal Mikael Sahaja

13 comments:

  1. Bangla 1Malaysia6 October 2013 at 17:02

    Vara vara 1st

    ReplyDelete
  2. Mohon air bateri yang dibacakan dengan 30 juzuk.

    ReplyDelete
  3. KUALA LUMPUR: Kumpulan Pemilik Harley (HOG) Malaysia Chapter bergabung dengan Pink Challengers, pasukan perahu naga Breast Cancer Survivor yang pertama di Malaysia, menyebarkan mesej kesedaran kanser payu dara pada satu acara di sini, Ahad.

    Membabitkan lebih 70 penunggang, acara bertema "Bums on Bikes for Breast Cancer" itu bertujuan meningkatkan kesedaran dan mendidik orang ramai mengenai kanser payu dara dalam kalangan lelaki.

    Kumpulan itu dilepaskan di Menara Hap Seng di ibu negara pagi Ahad oleh Ketua Pegawai Operasi Kumpulan Hap Seng Consolidated Berhad Harald Behrend dan dijadual menamatkan perjalanan mereka di Pusat Beli-Belah Aeon Seremban 2 di Seremban, Negeri Sembilan.

    Pengurus acara Pink Challengers, Barbara Delaney berkata pengesanan awal telah menyelamatkan banyak nyawa dan menurutnya wanita dan lelaki daripada semua lapisan masyarakat boleh kena penyakit kanser payu dara.


    Barbara (empat,belakang) bersama sebahagian pesakit Kanser payu dara memberi pose istimewa kepada jurugambar sebelum berlepas ke Seremban sempena konvoi motosikal Harley pada Kempen Kesedaran Barah Payu Dara bersama Penunggang Motosikal Harley Davidson.
    Sementara itu, anggota HOG, Larry Yap, 40, berkata HOG menyokong penuh program meningkatkan kesedaran mengenai kanser payu dara dalam kalangan lelaki.

    "Saya baru-baru ini mendapat tahu mengenai maklumat ini dan saya berpendapatpenting untuk lelaki menjalani pemeriksaan kanser payu dara," katanya.

    Satu-satunya penunggang wanita dalam kumpulan itu ialah Rina Bachtar, 36.

    Rina yang menunggang motosikal Harley Davidson menyertai kumpulan itu bagi menyokong program itu dalam usaha mendorong suaminya, Afnizul Md Zain, 53, yang turut menunggang Harley Davidson dalam program hari ini untuk menjalani pemeriksaan kanser payu dara.

    "Saya gemar menunggang Harley saya. Saya lakukannya setiap hujung minggu jadi apabila Pink Challengers meminta saya menyertai program ini, tiada halangan untuk saya, saya perlu menyertainya dan malah mengajak suami saya menyertainya dan memberikan sokongan," katanya.

    ReplyDelete
  4. wei camna esok jadi tak ?

    ReplyDelete
  5. SHITBRIX! AKU TAU KAT NER NI...... UTHM! YEAH~ KAT TAPAK PADANG KAWAD....... TIME NI TGH FESKON... muehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. festival konek,, yeahhhh main konek semuaaa

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails