Friday 19 December 2014

Serius LOL - Siapa Bilang Gadis Meleis Tak Pedengki Dan Kurang Hajar?


Buruk Akhlak

Siapa kata gadis meleis tak pedengki, hati busuk dan kurang ajar? Ini ialah gambar pemain no 7 Thailand Charyl Chappuis yang kini menjadi kegilaan gadis yang suka bola kerana beliau hensem. Wajah teman wanita beliau dikutuk kerana dikatakan tak cantik. Avatar pengomen pakai hijab dan ironically on par with the girlfriend. Ada hati kata orang tak cantik. DEFUQ?




Sumber Twitter @SyarifahQistina

35 comments:

  1. melayu bodoh pemalas, gua melayu tp gua x bangga dgn kaum gua, gua bangga gua islam tapi gua x bangga gua melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama je bodoh, kalau bangga sebab kau islam.

      ah kau pon islam keturunan!!

      Delete
    2. uuu bangga jadi Islam. Uuuuu. Watchu gun do faget?

      Delete
    3. bodoh sebab bangga ngan islam?

      Delete
    4. betina melayu pki tudung nie jeles bodoh anjing..pempuan tu boleh bg cipap..betina melayu tudung nie bole ke bg ?? tak boleh kn..

      Delete
    5. gadis melayu = sampah

      Delete
    6. Islam is against pride n ego.... ape jadah pulak org Islam berbangga2...

      Delete
  2. tak caya????? taip http://peruserpaid.com/?ref=124956

    ReplyDelete
  3. Cunt faggots tak sedar diri.

    ReplyDelete
  4. pemain bola pon dah kecoh adoii hensem mana pon manusia tua gak nanti aptb... huhuhhuh dgn awek2 dia skali jadi bahan haiyaaa

    ReplyDelete
  5. mohon supaya melayu kena nuklear oleh kuasa besar...kebodohan kaum ini tak dapat diajar lagi...tinggalkan yg golongan melayu bergenetik bagus je..meybe dalam 5000 orang cukup la..yg lain tolong hapuskan...saya mohon sangat...tuhan tolonglah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni lgi satu bodoh.. super bodoh.. kalo btol kna aku mohon ko yg pertama mampos.. bole mohon mntak tinggal yg bergnetik bgos plak tu.. aiyooo... sah bodoh... bodoh.. bodoh... bangang..

      Delete
    2. "mohon supaya melayu kena nuklear oleh kuasa besar"

      boleh jer. undilah Anwaq Ibrahim

      Delete
  6. rasanya minah salleh tu lg cun dari yang komen tu

    ReplyDelete
  7. bodoh betina2 sundal melayu tudung nie..standard men kat sawit buat apa..tu pon kalau boleh..minah tu bole bg sume termasuk tubuh dia..betina melayu tudung nie ??? apa pon tak bole bg..nak pgg tgn pon xbole..dah la miskin kje ngikiss duit laki..malu la skit..xde standard betina melayu tudung nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni lagi bodoh.. nak badan semua tu kawen la

      Delete
    2. masalah..player thai cibai tu xkawin..die nak cipap..paham x cipap free..x faham pegi belajar

      Delete
    3. Cipap tu karipap ke??

      Delete
    4. karipap kari ke karipap kentang??

      Delete
    5. mak kau punye karipap mayonis

      Delete
  8. rasanya yang komen 2 sume lg hodoh.bukan setakat hodoh,menunjukkan yang diorang bodoh dan buruk perangai.lame faggs

    ReplyDelete
  9. last comment FTW.stupid bitches!!!

    ReplyDelete
  10. tu sume sampah2.yg kt atas ni pun sume setan jgak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh mana encik tahu, saya memang pekerja Isetan haha

      Delete
  11. apsal korang komen tak letak nama ekk..

    ada nama sket ..baru lah senang nak refer..ni smua ano no no woman no cry

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis tu kenapa ko komen x letak nama penuh? kecut telur ke??

      Delete
    2. wahai galaxy tab x brape nak murah... nampak sgt ko nie newbie.. kami dari persatuan anon anon semalaya menolak sekeras kerasnyer cadangan ko!!

      Delete
  12. bodoh pnye pompuan, buat malu melayu je... batang kote siam yang x sunat 2 jgak yg nk... nk sgt hisap kote bertaik palat 2 kot...

    ReplyDelete
  13. janji barang baekkkk......

    ReplyDelete
  14. perempuan melayu malaysia je mcm ni.. bodoh sngt klu da nama jodoh korg nk buat apa.. kejap2 nk pertikaikan wajah org lain..

    ReplyDelete
  15. qistina komen terbaik..padan muke u faggotgirls
    the khayalan 69? mahu pelir kakanda??

    ReplyDelete
  16. bodoh betina2 sundal melayu tudung nie..standard men kat sawit buat apa..tu pon kalau boleh..minah tu bole bg sume termasuk tubuh dia..betina melayu tudung nie ??? apa pon tak bole bg..nak pgg tgn pon xbole..dah la miskin kje ngikiss duit laki..malu la skit..xde standard betina melayu tudung nie..

    ReplyDelete
  17. Ni aku nak komen sikit pasal Obe ni dia cakap "Siapa kata gadis meleis tak pedengki, hati busuk dan kurang ajar? Ini ialah gambar pemain no 7 Thailand Charyl Chappuis yang kini menjadi kegilaan gadis yang suka bola kerana beliau hensem." ....WHAT THE HECK OBE?!! Aku pompuan and aku suka bola and aku dgn bangganya adalah one of THE KOP biaw p lah skang ni dorg tgh struggle ke ape ah lantak ah yg penting, BUKAN SUME POMPUAN YANG SUA BOLA GILER KE JANTAN HENSEM!!!
    Ko Obe cakap lain kali pk dulu okeh!

    Btw yess aku melayu and aku bertudung and aku gemok and Charyl got mad skills tp aku x minat pon dia puiiiih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aleee utooo.gemok yang lonely

      Delete
  18. apa lah nak jadi tak de benda best ke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails