Monday, 22 December 2014

Serius Kreatif - Koleksi Seni Jalanan Terkini Di Pulau Pinang (16 Gambar)


Art


Pulau Pinang bolehlah dikatakan sebagai kota seni jalanan Malaysia. Kami kerap kali memaparkan seni jalanan Ernest Zacharevic yang terpampang di seluruh Georgetown. Kini ada beberapa lagi mural yang dihasilkan oleh Ernest Zacharevic, Rone, Elle, Vexta, Adisson Karl, Tank Petrol, Don John, Mr. Toll, Antanas Dubra, Kenji Chai, Bibichun dan 4Some. Penang semakin cool untuk seni. Negeri lain tak mahu menghias bandar dengan senikah? Masih mahu membina arca fibreglass huduh sebagai "penyeri" kota? 








Sumber Juxtapoz

25 comments:

  1. Replies
    1. Indian College Girls Pissing Hidden Cam Video in College Hostel Toilets


      Sexy Indian Slut Arpana Sucks And Fucks Some Cock Video


      Indian Girl Night Club Sex Party Group Sex


      Desi Indian Couple Fuck in Hotel Full Hidden Cam Sex Scandal


      Very Beautiful Desi School Girl Nude Image

      Indian Boy Lucky Blowjob By Mature Aunty

      Indian Porn Star Priya Anjali Rai Group Sex With Son & Son Friends

      Drunks Desi Girl Raped By Bigger-man

      Kolkata Bengali Bhabhi Juicy Boobs Share

      Mallu Indian Bhabhi Big Boobs Fuck Video

      Indian Mom & Daughter Forced Raped By RobberIndian College Girls Pissing Hidden Cam Video in College Hostel Toilets


      Sexy Indian Slut Arpana Sucks And Fucks Some Cock Video


      Indian Girl Night Club Sex Party Group Sex


      Desi Indian Couple Fuck in Hotel Full Hidden Cam Sex Scandal


      Very Beautiful Desi School Girl Nude Image

      Indian Boy Lucky Blowjob By Mature Aunty

      Indian Porn Star Priya Anjali Rai Group Sex With Son & Son Friends

      Drunks Desi Girl Raped By Bigger-man

      Kolkata Bengali Bhabhi Juicy Boobs Share

      Mallu Indian Bhabhi Big Boobs Fuck Video

      Indian Mom & Daughter Forced Raped By Robber

      Sunny Leone Nude Wallpapers & Sex Video Download

      Cute Japanese School Girl Punished Fuck By Teacher

      South Indian Busty Porn-star Manali Ghosh Double Penetration Sex For Money

      Tamil Mallu Housewife Bhabhi Big Dirty Ass Ready For Best Fuck

      Bengali Actress Rituparna Sengupta Leaked Nude Photos

      Grogeous Desi Pussy Want Big Dick For Great Sex

      Desi Indian Aunty Ass Fuck By Devar

      Desi College Girl Laila Fucked By Her Cousin

      Indian Desi College Girl Homemade Sex Clip Leaked MMS

      Delete
  2. kedua..salam dari ausie

    ReplyDelete
  3. kat KL ada dah, tapi DBKL kasi kat tempat tertentu jer. Kalau kat Johor Baharu dan Kuantan memang sah tak boleh. :)

    ReplyDelete
  4. seni apanya ni vandelisme madefaker... pasni kencing kat tepi dinding pun org kata seni puihhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi bodoh!!!seni ni lg bagus dari kotoran kat dinding tu..

      Delete
  5. sayang bangunan lama2 diconteng..hilang la gambaran masa silam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi bodoh!!!seni ni lg bagus dari kotoran kat dinding tu..

      Delete
  6. inilah lukisan...

    ReplyDelete
  7. kenapa byk gambar cinapek tua jer kat dinding tu? oo pinang kan negara republik

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar melayu pon ada, contohnya gambar P.Ramlee kat batu uban, penang...jangan sedap2 mulut cakap penang negeri republic, mai la penang tengok sendiri...macam negeri hampa x dak cina...

      Delete
  8. Hey, try http://clashofclanshelper.com/ - I got free Clash of Clans gems here! Get yous too in less than two minutes!! Everybody is already using free gems from here.(IfQZYRXV9F)

    ReplyDelete
  9. ni la contoh perangai tak senonoh budak2 tak sekolah. konon2 seni..tahik la, buruk lagi ada..contoh kat tepi longkang pasar seni, hari2 naik lrt g keje kene hadap benda tu, hero malaya la, apa la...g mampus gn seni korang tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, aku pun tak berkenan. Yang tepi longkang Pasar Seni tu DBKL yang kasi conteng. Siap ada pertandingan dan hadiah. Kalau tak bagi dia orang conteng kat mana-mana dia suka termasuk muka mak bapak dia. :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. org x faham seni mcm korg mmg mcm ni jawapannya (senyum sinis)

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
  10. muka Chin Peng takdeke...paling koman pun karam si walia inagadega yabedel....

    ReplyDelete
  11. muka cina komunis makan babi je yg byk aku tgk kt sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muka mak engkau pun ada

      Delete
    2. Hak bumiputera tak cukup?? nak lagi diskaun tanah, nak free ptptn?siapa babi sebenar oink oink oink

      Delete
  12. macam ni lah manusia yang perfect, bila orang buat seni jalanan cmni pun kene hina lagi bagus kan dari dieorang buat perkara terkutuk, btw buka la mentality anda terhadap seni jalanan,lagi pun bakat ni anugerah Allah.

    ReplyDelete
  13. Salam sejahtera.
    Inginkan pendapatan sampingan selain gaji anda?
    Ingin tahu bagaimana sekeping SIMKAD boleh menjana pendapatan pasif anda?
    Peluang perniagaan dengan handphone anda dan jana pendapatan LUMAYAN !!
    Tidak rugi mencuba...rezeki di tangan anda,terpulang pada anda untuk menentukan nya...
    layari web kami di bawah dan daftar SEGERA....

    http://tinyurl.com/p386z7u

    Dan capai impian anda untuk kebebasan kewangan....
    Terima kasih...

    ReplyDelete
  14. p mampoih rahh kat penang semua gambaq cina gambaq budak cina gambaq pompuan cina gambaq melayu ada kat balik pulau ja yg aku penah tgk yg lain semua bangkaiii ...barua dap

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails