Wednesday, 12 December 2012

Serius Indo - Villa Sapi : Villa Percutian Mewah Di Lombok (11 Gambar)


Lombok!

Lombok mempunyai stigma yang buruk di Malaysia. Orang lelaki Lombok dikatakan pedo kerana banyak mengorat anak gadis bawah umur di Malaysia yang kemudiannya di bawa lari ke sana. Kini anda boleh ke Lombok dan bercuti. Villa Sapi ialah sebuah villa yang boleh disewa pada harga USD800 ke USD1200 semalam bergantung kepada musim tempahan. Nampak menarik dan mungkin jika anda wang anda boleh ngorat awek Lombok dan bawa lari ke Malaysia pula.



Laporan asal Villa Sapi

8 comments:

  1. jujurnya Lombok memang cantik la.. gua penah pegi tapi tak la sampai tak balik mesia.. hehe

    ReplyDelete
  2. lawa la pulak tempat dorang dibawa nih,, haha

    ReplyDelete
  3. member aku yg indo ckp lombok lg cntik dr pulau tioman... x taw betol ke x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kumpul duit dan pegi sana. Memekak banyak!

      Delete
  4. muka indon babi sana huduh, mcm bibik2 kat rumah, xcaya kau ushar kat utube

    ReplyDelete
  5. yeah. lombok memang cantik, dan tak ramai tourist macam bali. lombok dengan bali sebelah-sebelah je.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails