Tuesday 4 March 2014

Taman Teman Star Trek Di Murcia Sepanyol (12 Gambar)


Geekasm

Dunia geek angkase lepas terbahagi kepada dua mazhab yang berbeza. Ada yang merasakan Star Wars ialah the father of all space operas manakala ada sebuah lagi kumpulan yang merasakan Star Wars adalah produk yang gagal jika dibandingkan dengan dunia Star Trek. Personally kami peminat Star Wars dan merasakan Star Trek adalah bosan. Tetapi kami harus akui kami rasa jelly dengan Trekkies kerana taman tema Star Trek di bawah akan dibuka di Murcia Sepanyol tahun hadapan. Ianya sebahagian daripada Taman Tema Paramount. Seriously.. bila nak ada taman tema Star Wars? I want a life sized replica of Millennium Falcon damn it!





Laporan asal Star Trek

13 comments:

  1. Replies
    1. Oh Rozana

      Kau meminjamkan beberapa ketul bisjut dariku
      sebab di setiap genangan cahayanya kutemui bisjut bersamamu
      aku pun larut di buai menjamah bisjut yang keras kelentung

      Oh Rozana
      Kau meminjamkan royi dariku
      sebab aku dikenali pakar membuat bisjut
      aku pun pasrah kerana kau merembat bisjut royi dariku

      Kau terpikat pada jejaka bangla
      sebab di setiap sudutnya ku lihat aroma badannya menarik perhatianmu
      aku pun kecewa kerana kamu berpaling tadah

      Nak bisjut?

      Delete
  2. 1st to 100000000000000000000000000000000000000000000000000th

    ReplyDelete
  3. All hail BN
    All hail BN
    All hail BN

    BN AKAN MEMERINTAH SEHINGGA HARI KIAMAT.

    macai2 pr plizz shut up...

    kepada bangla suka mkn bisjut n royi plizzz shut up...

    hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bengap pnye Anon.. ape kne mngene bnde ni dgn BN....
      puiii....

      Delete
  4. prekkkk prekkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  5. Cantiknya. Kalu ada kat malaysia kan best. Huhu

    ReplyDelete
  6. それは美しいです。とても近く、マレーシアのベストな状態であれば。ラリサ

    ReplyDelete
  7. royi bisjut mane ko??

    ReplyDelete
  8. taman teman lagu siti norbayah tu ke??

    ReplyDelete
  9. produk recon samsung murah! bukan clone tapi ori! klik pada link! pilih pilih!


    http://curium-cr.com/my-6257408

    ReplyDelete
  10. Oh Rozana

    Kau meminjamkan beberapa ketul bisjut dariku
    sebab di setiap genangan cahayanya kutemui bisjut bersamamu
    aku pun larut di buai menjamah bisjut yang keras kelentung

    Oh Rozana
    Kau meminjamkan royi dariku
    sebab aku dikenali pakar membuat bisjut
    aku pun pasrah kerana kau merembat bisjut royi dariku

    Kau terpikat pada jejaka bangla
    sebab di setiap sudutnya ku lihat aroma badannya menarik perhatianmu
    aku pun kecewa kerana kamu berpaling tadah

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
  11. aku suka taman neelofa...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails