Monday 3 March 2014

Instacube : Frame Gambar Digital Memaparkan Gambar Instagram Anda (12 Gambar)


Do Want!

First of all just take my money! Ini ialah Instacube, frame gambar digital yang memaparkan susur masa dan gambar dari akaun Instagram anda secara terus. Ianya sebuah frame digital Android dengan skrin 6.5" x 6.5". Sangat cool. Ianya dijual pada harga USD 149 (RM 488) sebuah dah boleh dipesan disini. 




Laporan asal Instacube

6 comments:


  1. Cara mencuci kemaluan dengan betul :

    Sememangnya, kita mencuci dengan bersih tapi bersih bukan bermakna cara kita tu betul. Penting untuk kita pastikan diri kita bersih terutamanya di bahagian sulit. Selain untuk menjaga kesihatan ia juga penting untuk memastikan amal ibadat kita seharian di terima. Kenapa penting untuk kita bersihkan kemaluan kita dengan betul?

    Ramai orang merasakan diri mereka cukup bagus dengan banyak amal ibadah, bersedekah dan lain lain tetapi masih tidak terlepas dari azab api neraka. Saidina Abu Bakar pernah hendak menyembahyangkan mayat seorang lelaki tetapi tiba-tiba tersentak dengan suatu benda bergerak-gerak dari dalam kain kafan lelaki itu. Lalu disuruhnya orang membukakannya. Alangkah terkejutnya apabila seekor ular sedang melilit kepala kemaluan mayat lelaki itu. Saidina Abu Bakar mencabut pedang lalu menghampiri ular tadi untuk membunuhnya. Tetapi ular itu tiba tiba berkata-kata, Katanya” Apakah salah ku kerana aku diutus oleh Allah untuk menjalankan tugas yang diperintahkan” Diselidiki amalan lelaki itu semasa hayatnya, jelas dia merupakan orang yang mengambil ringan dalam hal menyucikan kemaluannya setelah selesai membuang air kecil.

    Jadi macam mana kita nak bersihkan diri dengan cara yang betul? Lelaki dan wanita berbeza caranya. Bukan basuh sekadar dengan air dan asalkan bersih je. Ada caranya.

    Kaum lelaki: Selepas membuang air kecil, disunatkan berdehem dua atau tiga kali supaya air kencing betul betul sudah habis keluar. Lepas itu urutlah kemaluan dari pangkal ke hujung beberapa kali sehingga tiada lagi air kencing yang berada dalam saluran. Kemudian basuhlah dengan air sebersihnya.

    kaum wanita pula: Apabila membasuh kemaluannya, pastikan dicucikan bahagian dalam dengan memasukkan sedikit dengan jari dan dipusing- pusing kan semasa dilalukan air bersih. Bukan dengan hanya menyimbahkan air semata-mata. Jika dengan melalukan air sahaja ia tidak membersihkan bahagian dalam kemaluan wanita yang berbibir-bibir itu. Betul atau tidak cara kita selama ini ? Kalau yang tak betul tu jom sama sama betulkan supaya diri kita bersih dengan cara yang betul.

    ReplyDelete
  2. Nak try generate Income tanpa modal? Tanpa perlu jual barang, tanpa perlu cari orang, tanpa ada sebarang muslihat. Hanya perlu iklankan link anda di semua laman sosial milik anda. Berminat? Ini caranya:-
    1. Klik link ini -
    http://tasks4job.com/?refer=4337
    2. Register akaun anda sendiri (anda akan terima registration bonus sebanyak $25 ~ RM85)
    3. Copy link anda yg anda terima selepas register dan iklankan seperti yg saya lakukan dlm semua laman sosial, fb, twitter, whatsapp, wechat dll.
    4. Setiap kali link anda dilawati anda akan generate $10~RM34
    5. Payment method adalaj 2 cara samaada bank akain ataupun penghantaran cek ke alamat rumah.
    6. Mari mencuba kerana risikonya adalah 0. Anda tidak akan kerugian apa2 kerana tiada modal yg anda keluarkan.
    SELAMAT MENCUBA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trus cara cair-in-ny gmn ?? Aku kurang ngerti nih

      Delete
  3. S


















































































































































































































































































































































    econd!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. KOTA BHARU: Gara-gara cemburu selepas mengesyaki isterinya mempunyai hubungan dengan lelaki lain, seorang lelaki bertindak menyimbah isterinya dengan petrol sebelum membakar wanita itu.

    Dalam kejadian 11.30 pagi semalam di luar rumah mangsa di Jalan Sultan Yahya Petra, di sini, wanita berumur 30 tahun itu melecur di muka dan kedua-dua tangan dan kini dirawat Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian.

    Timbalan Ketua Polis Daerah Kota Baharu, Supt Idris Rafar berkata sebelum kejadian, mangsa juga dipukul dan ditampar suaminya sebelum bertindak mencurah petrol dan membakar isterinya itu.

    "Suspek bagaimanapun melarikan diri selepas menyedari kedatangan anggota keluarga mangsa," katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

    Polis sedang mengesan suspek dan orang ramai yang mempunyai maklumat tentang suspek diminta tampil membantu siasatan, katanya.


    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails