Thursday 20 March 2014

Serius - Lelaki China Pegang Kereta Selama 2 Minggu Demi Memenangi BMW (6 Gambar)


Dedicated!

Apakah yang anda sanggup lakukan untuk memenangi sebuah kereta mewah? Me? None.... we can't be bothered to waste our time. Tetapi di China Wu Deqi sanggup memegang sebuah kereta BMW X1  selama 2 minggu sambil melakukan posing aneh untuk memenangi hadiah hak MENYEWA kereta ini selama 20 tahun secara percuma. Pertandingan endurance gila ini dilakukan di Provinsi Jiangxi China dan disertai 140 peserta sejak dimulakan 1 Mac yang lalu. Antara ujian yang dilakukan ialah berdiri dengan sebelah kaki selama 7 jam tanpa henti. Ini namanya dedikasi!



Laporan asal Viva

13 comments:

  1. Replies
    1. no respect. no unity. kamu bangsa yg suka maki hamun. kurang adap dan sopan santun. think about it.

      Delete
    2. anon 11.57 ni apesal??? nak bg statment "no respect. no unity. kamu bangsa yg suka maki hamun. kurang adap dan sopan santun" tetbe je??? ko xfaham ayat "cekang baq hang" jgn nak membebel.. holy sh*t!

      Delete
    3. Oh Rozana

      aku tahu waktu akan terus berdetak
      menuju ke kedai membeli bisjut& royi
      tapi kenapa bisjut & royi ini seperti tak sabar
      ingin segera bertemu bisjut & royi yang dah basi

      Oh Rozana

      adakah kau rindu padaku?
      ah, aku tak peduli
      duduk memakan bisjut saja aku sudah gembira
      meskipun kita sama-sama menyanyikan lagu luka
      diiringi petikan gitarmu

      aku tetap nak bisjut

      Nak bisjut?

      Delete
    4. g mam la weh...ade aku kesah nk dgr syair ko...pundah mauneh

      Delete
  2. kalu kasi petrol percuma sekali, lg best ;-)

    ReplyDelete
  3. mau melepas pun sambil pegang keta?

    ReplyDelete
  4. Oh Rozana

    aku tahu waktu akan terus berdetak
    menuju ke kedai membeli bisjut& royi
    tapi kenapa bisjut & royi ini seperti tak sabar
    ingin segera bertemu bisjut & royi yang dah basi

    Oh Rozana

    adakah kau rindu padaku?
    ah, aku tak peduli
    duduk memakan bisjut saja aku sudah gembira
    meskipun kita sama-sama menyanyikan lagu luka
    diiringi petikan gitarmu

    aku tetap nak bisjut

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
  5. https://www.kolejcyber.com/hamimi

    ReplyDelete
  6. [ hebat ] Rebut peluang menaiki jentera Formula 1 dengan pelumba Formula 1 terkenal Lewis Hamilton di KLCC! Menangi pas masuk dengan isian borang! http://bit.ly/1gKlNF0

    ReplyDelete
  7. [HOT] 5 gambar romantis rozita che wan dan zain saidin ketika berjumpa doktor pakar bersalin http://bit.ly/1gNyFtN

    ReplyDelete
  8. kat malaysia xde ke?? letak 1 keta... keta kancil pon jdi la woiii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails