Friday 7 March 2014

Insulaire : Perabot Rotan Dengan Sentuhan Moden (10 Gambar)


Moden

Semasa kami kecik-kecik dahulu kami suka dengan perabot rotan di rumah nenak. Over ther years nenak kami dah buang kerusi rotan dan digantikan dengan sofa moden yang empuk. The downside is kerusi moden tak ada bantal empat segi yang boleh dicabut dan kemudian dijadikan bahan permainan. You know what I am saying?

Pendek kata perabot rotan sudah tidak popular di Malaysia. Di Perancis ada syarikat yang menghasilkan perabot rota yang diberikan sentuhan moden. Insulaire ialah set ruang hadapan yang direka oleh Numero 111. Rotan dipilih oleh mereka kerana ianya tumbuh lebih pantas dari kayu balak dan oleh itu lebih mesra alam. See kids, our ancestors were more GREEN MINDED dari kita sebenarnya. Dah ratusan tahun pakai bahan binaan hijau. Kita je lupa dan nak tiru barat sangat!




Laporan asal Dezeen

6 comments:

  1. smart design furniture diorang.

    ReplyDelete
  2. Kepada semua pembaca, dengarkan pantun saya :

    dua tiga bisjut berlari
    mana nak sama si bisjut & royi
    dua tiga bolehku membisjut
    mana nak sama dengan nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut? nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Đối với tôi đây ngu ngốc

      Delete
    2. 然后,哈迪越来越大胆......他在我的阴户发挥舌头.. arghhh ......好吃......我颤抖着......突然......承受的iPod哈迪将舌头伸进我的阴部,直到我暨.. 。oh.Hadi吸

      Delete
  3. Rumah aku still pakai sofa rotan. Pffft Obe gemok!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails