Friday, 6 December 2013

Serius LOL - Tongue Twister Hari Pernikahan


Omai!


Good luck future husband




Laporan asal Twitter @nxrrfhxn

22 comments:

  1. Replies
    1. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. i wonder bila dia jadi nenek nanti ... should be cute dgn nama tu though . haha

    ReplyDelete
  3. tudia... boleh cramp tangan nk menulis nama sndiri time exam..

    ReplyDelete
  4. Nama bapak dia paling panjang gak.. TAIB....

    ReplyDelete
  5. Panjang mne nama pun, kalo digabungkan jadi mksud yg x elok, x guna gak...

    ReplyDelete
  6. nie nak tulis kat batu nisan pun payah. belum lagi bab anak-anak meninggal nanti.

    Payah-Payah-Payah.

    ReplyDelete
  7. sesak napas laki die nak akad nikah nnati

    ReplyDelete
  8. ini semua taib punya pasal. toyyiibbb..

    ReplyDelete
  9. nama bukan main panjang sampai kat nama bapa dia pendek dan ringkas tul wkwkw

    ReplyDelete
  10. menamakan anak ikut nafsu@ syok sendiri. xde faedah buh nama panjang2. menyusahkan org lain dan budak tu juga. bukan nak panggil nama punuh pun dalam pergaulan seharian.

    ReplyDelete
  11. name anak macam karangan.. name bapak seketul je..

    ReplyDelete
  12. taken from http://aku-alam.blogspot.com/2011_03_01_archive.html

    Assalamu'alaikum wbt...

    Oke.. Ini entry untuk aku ceritakan tentang adik-adik aku..
    Untuk entry ni aku akan ceritakan tentang adik-adik yang satu abah tapi lain mak..
    Faham ??
    Urmm.. Adik la tu..
    Cuma kitorang ada mak lain-lain.. Tapi satu abah..

    Aten.. Shahdattul Yaohana Fazreen Faten Norhanem..
    Dia lain dari adik-adik yang lain.. Masa kecik dia sangat comel !! Tapi bila besar dia lagi "comel".. Hehe.. Maksud aku badan dia agak chubby la berbanding yang lain.. Masa kecik dia banyak cakap, tapi bila dah besar dia paling pendiam.. Dan dia jugak selalu kena buli.. Haha.. Tapi dia tak rapat dengan aku, mungkin pasal dia rasa tak bleh ngam dengan aku kut.. Dulu dia lain, agak dengar cakap.. Tapi sekarang.. Urmm.. Dia dah berubah.. Aku pun tak tau nak cakap macam mana.. Tapi aku sayang Aten..

    Wai.. Shahdattul Mawarni Indahwan Shahputri..
    Ini antara adik aku yang dapat masuk universiti.. Sekarang dah tahun 2 untuk jadi doktor.. Itupun kalau dia pass exam la.. InsyaAllah.. Kalau dia asyik main-main je.. Boleh gak jadi doktor.. Doktor Ayam !! Kahkah !! Dia ni memang rapat dengan aku.. Banyak benda yang kitorang serasi bersama.. Cuma bab cinta aku tak bleh campur la kan.. Dia tak nak cerita dengan aku.. Takut kena gelak kut.. Hehe.. Masa kecik dulu, dia paling comot, dan paling pendiam.. Tapi dah besar ni dia agak cun la dan paling banyak mulut.. Kahkah !! Kalau balik rumah papa, suara dia yang macam petir tu mesti kedengaran.. Terutamanya bila dia marah adik-adik yang lain.. Memang mengkut jejak Hitler dia nih !! Dia ni bab "harta kau harta aku, harta aku, aku je yang punya" memang cekap !! hehe.. Tapi aku sayang Wai..

    Jijie.. Shahdattul Lea Suziana dirgahayu Sri Putri..
    Masa kecik dulu, dia adik paling nakal dan degil.. Semua orang kena dengar cakap dia.. Tapi dengan aku memang tak dapat la.. hehe.. Tangan asik naik kat dia je.. Perghh.. Kejam !! Sekarang ni dia tengah belajar kat U jugak.. Ambik business course.. Boleh jadi businesswoman la nanti ni.. InsyaAllah.. Dia ni perangai kasar sikit.. Lebih kurang aku jugak.. Dia agak pemurah la.. Tu pun kalau dia ada sen la.. Kalau tak, memang muka tak malu la kan.. Tapi selalunya memang takde sen.. Kehkeh !! Kegemaran dia adalah.. main sms !! 24 jam dia tak berenti sms.. tengah tidur pun boleh sms.. Aku ingat dia ni bela antu raya la !! Hahaha.. Tapi aku sayang Jijie..



    Dari kiri : Wai.. Jijie.. Aten.. masa ni duk kat Flat Sri Sabah, Cheras..


    Abang.. Izmar Hardey Iskandar Putra..
    Ini satu-satunya adik lelaki yang satu abah dengan aku.. Masa kecik dulu dia sangat comel.. Bila dah besar, dah jadi macam raksasa grodot ! Muahahahha !! Ensem la sikit.. Boleh la.. Hehe.. Masa kecik dulu dia ni agak pemalu, macam perempuan.. Bila ada je orang datang rumah, hatta keluarga pun.. dia akan lari nyorok kat dalam bilik.. Tapi sekarang dah macho.. Dia ni la yang selalu kena marah dengan Wai.. Kena pukul jangan cerita la.. Dah lali agaknya.. Hehe.. Tapi dengan aku, setakat kena marah je.. Itupun pasal temperature aku memang dah boleh control.. Kalau tak, hilang sabar jugak dengan dia ni.. Haha.. Sekarang dia belajar kat Vokasional ambik bidang ternakan.. InsyaAllah dia boleh berjaya.. Tapi dia ni tak rapat sangat dengan aku.. Tapi aku tetap sayang Abang..



    Gambar abang time kecik-kecik tak banyak.. lagipun tak sempat nak scan sebab tahap kemalasan aku memang kronik !! hehe..

    Diorang ni memang sejak kecik lagi aku yang jadi pengasuh..
    Dari Aten sampai la ke Abang..
    Semua pernah jadi anak didik aku.. hehe..
    Masa kecik boleh la nak marah ke pukul ke bila buat salah..
    Bila dah besar-besar ni..
    Nak tegur pun aku rasa cam berat hati sikit..
    Kang tegur, ada yang masam muka..
    Ada yang tak bertegur sapa.. Susah jugak jadi kakak ni..
    Baru la aku faham betapa susahnya kakak-kakak aku dulu nak didik aku..
    Tapi aku ni tak la degil sangat pun.. Hehe..

    ReplyDelete
  13. en taib ni dapat mimpi apa bagi nama anak camni? boleh bagi tips?

    ReplyDelete
  14. tak wajib sebut name pn mase akad nikah...cukup sebut "aku terime nikahnya dengan mas kahwinya RM....... tunai" dah memadai...masih ramai yg pendek ilmu rupanya...

    ReplyDelete
  15. Check this out. Latest 3D!

    https://www.facebook.com/roslaniabdmanaf/media_set?set=a.10201911771467992.1073741832.1595231877&type=1
    http://iklantube.com/my3dv/a19-roslani-abd-manaf/
    http://iklantube.com/my3dv/a19-roslani-3/
    http://iklantube.com/my3dv/a19-roslani-2/
    http://iklantube.com/my3dv/a19-roslani/
    http://iklantube.com/my3dv/a19-roslani-progress1/

    ReplyDelete
  16. http://Youthweeklypay.com/?invite=39575

    ReplyDelete
  17. http://tasks4job.com/?refer=57421

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails