Sunday 17 June 2012

Serius VS - Ryoko Hirosue Dulu Vs Sekarang (10 Gambar)


Masih Kawaii

Suatu ketika dahulu Ryoko Hirosue ialah pelakon Jepun yang sangat popular. Di Malaysia siri drama Jepang Long Vacation dan Shotgun Wedding lakonan beliau ditonton jutaan rakyat Malaysia. Beliau kemudian membintangi filem Wasabi dan Departures. Lepas tu aku dah tak follow dah perkembangan pelakon yang kawaii ini. Pagi tadi seorang teman twitter bertuit dan bertanya "apa khabar Ryoko Hirosue?" . Aku pun terus mengugel beliau. I am happy to report Ryokochan masih aktif berlakon dan tidak perlu keluar Melodi versi Jepun untuk meminta bantuan ehsan dari SENIMAN versi Jepun. Walaupun sudah berumur 31 tahun beliau masih comel.

Thanks @mamuvies for reminding me






Gambar dair Forum Ryoko

15 comments:

  1. Dia lagi comel berbanding zaman Long Vacation! I loike!

    ReplyDelete
  2. walaowei. benda2 cmni yang boleh menyebabkan aku jadi japan fags balik. dah retire lebih 2 tahun dah ni...

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=f_bRX7BURE4&feature=player_embedded

    dame!

    ReplyDelete
  4. waaaa....dah 31 tahun umo dia ek....rindu gile tgk dia berlakon..paling suka masa dia dalam citer beach boys... dengan takashi sorimachi...comel sangat dia nie

    ReplyDelete
  5. ok aku x pnah miss beach boys dulu

    ReplyDelete
  6. dulu aku slalu berangan kawin ngan dia....

    ReplyDelete
  7. dia takde dalam ultraman . so aku tak kenal . btw cute nose she got

    ReplyDelete
  8. aku suka bila dia sebut 'trou' dalam filem wasabi....comel kot

    ReplyDelete
  9. cun gile
    http://gitarmalaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. aiseh obe... ni yg kena selongkar video tape beach boys ni adezzzz.. kt mn ek den letak video tu? hahaha

    ReplyDelete
  11. damn ryoko hirosue... lain2 artis jepun kegemaran aku masa zaman aku dulu adalah tokako togiwa & ayumi hamasaki... cepatnya masa beredar...

    blog oh artis jepun yang hot

    ReplyDelete
  12. fap fap fap fap fap... ahhhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails