Friday 26 December 2014

Serius - Pencuri Pakaian Dalam Tertangkap Selepas Koleksi Runtuh Dari Siling Rumah (5 Gambar)


Pervert

Ini ialah koleksi lebih dari 2000 pasang pakaian dalam yang dicuri oleh seorang pervert di Yulin China. Beliau mencuri pakaian dalam jiran-jiran beliau dan menyorokkannya di atas siling. Aktiviti luar tabii beliau akhirnya terbongkar selepas siling rumah beliau roboh akibat tidak mahu menahan berat ribuan pakaian dalam. Selepas ditangkap pesalah yang hanya dikenali sebagai Tan berkata beliau mempunyai masalah mental yang membuatkan beliau obses dengan pakaian dalam wanita. Mencuri menberikan beliau kepuasan. Jadi note to self, kalau nak jadi pervert pakaian wanita jangan simpan di atas siling rumah. Sewa la tempat simpanan khas macam storage wars. LOL.




Sumber Asiantown

8 comments:

  1. Replies
    1. Oh Rozana

      Entah kumulai dari mana
      Semua bisjut & royi begitu saja
      Engkau datang dengan seribu alasan
      Membuatku jejaka bangla bingung

      Saat engkau mengenangkan jejaka bangla
      Aku berusaha mencari bisjut & royi
      Karena jejaka bangla menghargaimu
      Walaupun dibalik senyummu tersimpan RM10K

      Mungkin bangla tak seperti yang kau inginkan
      Membuat bisjut seperti royi
      Tapi itu yang membuatku tau
      Bahwa RM10K disitu
      Pantas saja engkau selalu menanyakan

      "Nak bisjut? Nak 10K?

      Delete
  2. rajin pulak polis (or sesapalah) yang susun color coded. haha hilarious!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Macam kat pasar malam. Hahaha

      Delete
    2. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      Delete
  3. memang berani!!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. melayani jasa jasa pasang dan perbaikan sebagai berikut..


    CCTV bisa dipantau dg hp.

    AC pendingin ruangan.

    bel panggil perawat atau pegawai.

    running text LED.

    GPS tracker buat kendaraan.

    ALARM gedung.

    PABX telephone lokal.

    Panel listrik dan instalasi.

    design alat sesuai kebutuhan.

    bel jam otomatis.

    alat elektronik mesincuci dll

    Speaker gedung.

    untuk info lebih lanjut mohon hub saya di no
    08.22. 31. 56. 25. 89
    Atau
    (tsabitataya@gmail.com) .
    Atau
    Saya siap brkunjung ke tempat anda.




    ac tidak dingin. cctv mati. pasang cctv. telepon rusak. pbx. kediri. blitar. nganjuk. madiun. cctv rusak. dengan. di. pabx. ngadiluwih. pare. dampit. rumah aman. turen. kepanjen. makanan. rejoso. kepanjen. ac rusak. ac dengung. cctv mati. telepon tidak bunyi. tulungagung. malang. madiun. jombang. tidak bisa online. cctv indoor. harga murah.
    rusak ??? hub kami.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails