Monday 15 December 2014

Serius Cool - Reserve Roastery and Tasting Room : Starbucks Dengan Kopi Lebih Elitis (12 Gambar)


Swag!

Penggemar kopi ramai mengatakan kopi yang dibuat oleh Starbucks tidak sedap dan tidak cukup bagus untuk mereka. Pada pendapat elitis kopi, bijian kopi yang digunakan oleh frankais kopi terkemuka ini terlalu terhad dan generik. Oleh itu Starbucks Reserve Roastery and Tasting Room dibuka di Seattle Amerika Syarikat berhampiran dengan kedai pertama mereka. Ianya dibina di dalam bekas kilang kereta dan disini anda boleh memilih 100 jenis bijian kopi terpilih. Dengan keluasan 15 000 kaki persegi ianya juga merupakan kedai kopi Starbucks yang terbesar di dunia. Selain dapat merasa dan mencampurkan adunan kopi pilihan sendiri anda boleh melihat biji kopi dibungkus sambil meminum kopi. Starbucks meranang membuka 100 lagi Starbucks Reserve Roastery and Tasting Room dalam masa 5 tahun bagi memenuhi kehendak elitis kopi. Kepada elitis kopi silalah cuba kopi di Reserve Roastery and Tasting Room dan bagi tahu kami sama ada ianya masih sucks berbanding kopi hipster yang anda minum setiap pagi.



8 comments:

  1. tahukah anda FAMA adalah pembekal kopi untuk coffee bean di asia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahukah anda FAM adalah juara bola sepak di asia

      Delete
    2. Fama tu ape?

      Delete
    3. tahukah anda anonymous di atas tak tau makna FAMA

      Delete
    4. Fama - FAther n MAther

      Delete
  2. tak tahu, sila beri maklumat yang lebih terperinci beserta fakta dan sumber unyuk rujukan dan menambah pengetahuan kami. :)

    ReplyDelete
  3. kat blakang rumah aku je nih.

    ReplyDelete
  4. Good sharing, Starbucks now offers its premier coffee brand Starbucks Reserve to Malaysians, further strengthening its hold as the coffee franchise powerhouse and authority in the country. Head to Starbucks Reserve The Gardens shopping mall today to heighten your senses and take pleasure in a cup of good coffee made by the best, see detail at:
    http://kidbuxblog.com/starbucks-opens-its-first-premier-reserve-store-in-malaysia/





    Best Regards,
    Your favorite Split Queen Box Springs or split queen box spring bedframe selection.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails