Monday 18 August 2014

Serius - "Patung Asmara" Jepun Yang Semakin Realistik (15 Gambar)


"Ehem"

Patung Asmara a.k.a Love Dolls ialah patung yang dibeli individu gersang yang gagal mempunyai teman wanita sebenar. Patung asmara sudah wujud sejak kurun ke 16 dan pada awalnya adalah kain yang digulung untuk kelihatan seperti wanita. Ianya digunakan kelasi Sepanyol dan Perancis untuk melampiaskan nafsu ketika berlayar selama berbulan lamanya. Patung asmara moden kali pertama direkodkan pada tahun 1908. Patung asmara moden kini diperbuat daripada silikon yang memberikan rupa dan tekstur sehampir manusia sebenar. Patung asmara keluaran Orient Industries di bawah adalah buatan Jepun dan sekali pandang memang macam manusia. 




Sumber Orient Industries

10 comments:

  1. Replies
    1. SAYA UCAPKAN TERIMA KASIH YANG SEBESAR-BESARNYA KEPADA MBAH EROK,NOMOR YANG MBAH KASI 4D[1219],TERNYATA BENAR2 TEMBUS 100%,SAYA TIDAK SIA-SIA MEMBAYAR MAHAR,AWALNYA SAYA KURANG YAKIN KALAU ANGKA YANG MBAH EROK BERIKAN AKAN TEMBUS 100%,TERNYATA ALHAMDULILLAH SAYA MENANG ANGKA 4D,MOTOR DAN PERHIASAN ISTRI SAYA YANG PERNAH KUGADAIKAN 1 BULAN YANG LALU SEKARANG SUDAH BISA KUTEBUS LAGI,ANGKA GHOIP YANG DI BERIKAN MBAH EROKTIDAK PERLU DI RAGUKAN LAGI,SAYA JAMIN 100% TEMBUS SOALNYA SAYA SUDAH PERNAH MEMBUKTIKANYA ,INI NOMORNYA 085 331 492 224 TERIMA KASIH

      Delete
  2. aku nak...aku nak....perghh....

    ReplyDelete
  3. [ HOT ] Gambar Fasha Sandha dan Rozita Che Wan mengandung, perut yang mengandung ke atau buah dada yang mengandung ? aummm http://fzzj.readthisstory.net/my-8179296

    ReplyDelete
  4. Berapa sebijik. Kalau import masuk Malaysia kena GST tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barang kat M'sia ni kalau x kena tax, kerajaan declare haram t(-,-t)
      ohh M'sia ku

      Delete
  5. berapa harga seekor patung ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails