Monday 16 June 2014

Serius Cool - Vesaro Evolve Extreme : Simulator Kenderaan Dengan 3 Televisyen 55" (8 Gambar)


Simulator

Selepas MH370 terhempas, simulator kapal terbang milik juruterbangnya dirampas pihak berkuasa. Mereka mahu melihat sama ada wujud unsur jenayah dalam kehilangan pesawat ini yang sudah lebih dari 100 hari. Simulator tersebut cool tetapi tidak se cool simulator kenderaan Vesaro Evolve Extreme. Simulator ini boleh digunakan untuk PC, PS3 dan Xbox 360. Ia dilengkapi 3 TV LED LG 55" yang melengkung bagi memberikan ilusi anda memang benar-benar berada di dalam kokpit kenderaan yang bergerak laju. Jika berminat simulator ini dijual pada harga EURO 5000 (RM 21 821). Yep! Macam harga kereta sebenar.




Laporan asal Vesaro

7 comments:

  1. [ serius ] awek - awek cun Brazil yang turun menyokong di stadium http://bit.ly/1n30xte

    ReplyDelete
    Replies
    1. awek cun sebelah rumah aku hari2 bogel...xheran...

      Delete
    2. perh cool giler :D

      Live Streaming FIFA 2014 Brasil, Torrent Movie Melayu, Majalah & Komik Malaysia, Streaming English Movie @ ZIRAHNAMIA

      Delete
    3. Oh Rozana

      Perlahan aku berfikir tak akan membeli bisjut lagi
      Tak seharusnya aku membeli royi yang tak semestinya aku rasai
      Namun mengapa bisjut & royi ini begitu menusuk jiwa ku
      Kau berjanji akan tetap menanti ku
      Tapi hanya kebohongan yang aku dapati
      Kenapa aku harus membeli bisjut & royi
      Kau sudah terlanjur luka
      Aku yakin suatu saat kau akan merasakan bisjut & royi

      Oh Rozana

      Biarlah sekarang,besok dan seterusnya
      kau menikmati detik demi detik perjalanan hidup jejaka bangla
      Tanpa harus merasakan bisjut & royi seperti ini

      Nak bisjut?

      Delete
  2. Kalau aku kaya~

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
  3. Terbaik memanak jumpa kalo kawan ada memang tak jumpa matahari la.
    Business card hanaya dari RM 6 sekotak www.facebook.com/reflektortunggal

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails