Wednesday, 25 June 2014

Serius LOL - Mumtaz Begum : Manusia Separa Musang Tarikan Pelancong Di Zoo Pakistan (9 Gambar)


Fake and Ricky Martin!!


Zoo Negara ada Panda dari China yang kini menjadi tarikan rakyat jelata. Di Zoo Karachi mereka ada Mumtaz Begum sebagai penarik pelawat. Mumtaz Begum ialah wanita dengan badan separa musang yang sudah menjadi tarikan pelancong sejak 35 tahun yang lalu. Orang ramai akan datang melawat manusia hibrid ini untuk menilik nasib, menanyakan soalan peperiksaan dan juga meminta jodoh. Setiap pengunjung akan membaway Rp 10 untuk melihat dan meminta tilikan dari Mumtaz.


Yang menariknya disini ialah Mumtaz Begum sebenarnya seorang lelaki bernama Murad Ali (31). Beliau melakonkan watak Mumtaz sejak 16 tahun yang lalu sejak kematian bapa beliau yang merupakan pelakon asal aksi karnival ini. Beliau terpaksa berlakon sebagai Mumtaz lengkap dengan solekan tebal selama 12 jam sehari. Pada asalnya Mumtaz hanyalah tarikah fun fair yang menarik perhatian orang ramai. Lama-kelamaan kerana popular beliau mula dipamerkan di dalam zoo ini untuk tontonan umum. Ramai tahu Mumtaz bukanlah haiwan hibrid musang tetapi hanyalah helah Murad Ali dan bapa beliau tetapi kerana ianya tarikan turun temurun, tarikan ini dikekalkan di dalam zoo.


Macam-macam gimik dilakukan untuk menarik pelawat. Kami pernah lihat tarikan serupa masa duduk di kedah. Fake gila siak!





Sumber Pakistaniat


10 comments:

  1. apakah ini?....btw 1st :D

    Live Streaming FIFA 2014 Brasil, Torrent Movie Melayu, Majalah & Komik Malaysia, Streaming English Movie @ ZIRAHNAMIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Rozana

      Satu bisjut & royi terpetal dari sini
      Satu bisjut & royi pun tak bisa
      memadam royi yang kau tanam
      Bisjut & royi ini telah menjadi Induk

      Oh Rozana

      Beberapa ketul bisjut & royi ini telah terbuang
      kau telah sia siakan ini
      Bisjut ini
      royi ini

      Oh Rozana

      Sungguh tak bisa ku membeli bisjut
      Namun ku ingin
      meraih lembutnya katamu
      Namun jejaka bangla telah bersedih

      Oh Rozana

      Ini semua karna bisjut & royi
      Bibir manis mu jejaka bangla
      Kau bagaikan bisjut & royi dalam kain sutra
      Bisjut & royimu tak bisa dilupakan bangla

      Nak bisjut?

      Delete
  2. apekaaahhh?? mcm ni punya gimik pon ade ke? T__T


    eh btw, jom ah blogwalking..
    my latest entry http://dakkcique.blogspot.com/2014/06/original-reject-perfume-untuk-anda.html

    ReplyDelete
  3. [ mantap ] Gambar isteri pemain-pemain bola sepak Netherlands semasa sedang mandi di pantai Rio De Janeiro http://fzzj.readthisstory.net/my-7708740

    ReplyDelete
  4. aku ingat jepun je ada ramai org gila.
    India pun ramai gak? Haram

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh sial. karachi tu kat pakistan bukan india. xpyh pegi jauh nak tgk org gila, malaysia pun ramai ko la salah 1 nya. kan besar2 tulis PAKISTAN.

      Delete
  5. nohoorroommm..

    http://blogoutofmind.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. mcm badan dia sembunyi di bwah? btul ka ne :(

    ReplyDelete
  7. trimakasih infonya...
    sangat menarik dan bermanfaat...
    mantap deh pokoknya...
    kunjungi balik yah nonton flim online di: http://inibos.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails