Wednesday, 11 June 2014

Serius - #MyTransAlly : Pengalaman Sadis Transgender Dipenjarakan Di Malaysia


Woah

Sadis pengalaman beliau. Discrimination is not good for Malaysia.



18 comments:

  1. Oh Rozana

    Malam purnama,
    Ada bayangan bangla disitu
    Samar dan kelam
    Tak mengerti bagaimana bisjut & royi menghilang
    Seperti bisjut & royi yang tiba-tiba berubah jadi badai

    Oh Rozana

    Tahukah kau ?
    Jika masih ada yang merelakan bangla membuat bisjut & royi
    Pastilah itu aneh
    Atau sesuatu yang sia-sia

    Oh Rozana

    Aku masih menunggu
    Untuk menunggu bisjut & royi
    Bukan kernaku,atau kernamu
    Tapi kerna jejaka bangla sendiri
    Agar kau tau,bahwasanya bisjut & royi yang kau makan
    Tak dapat dimakan bangla

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohon penjarakan sekali bangla ni dgn bapok2 tu....

      Delete
    2. mohon sula guna ikan puyu sehingga terburai isi perutnya

      http://blogoutofmind.blogspot.com

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hidup pun tak kenal diri..nak org golongkan ko dlm makhluk apa pun taktau..kucing pun tau jantinalah..itu pasai org diskriminasi ko..
    cam haram..

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
  4. Penjara hukuman dunia. Akhirat nanti? Tolerant la sangat. Sadis la sangat.

    ReplyDelete
  5. so why he/she in the jail in da first place? kt dlm penjara x kira trangender ke, laki saja ke pompuan saja ke? memang ad je x adil... cth obe citer psl x adil kat org lain tp sendiri xadil x remove2 lagi post isteri meroyan psl TAMIYA... so obe ni pun dh proof mcm mana xadil dia ni lol....

    ReplyDelete
  6. bukan nak cakap pasal hak asasi manusia ke apa. cuba faham ALLAH cipta manusia. ada dua jantina yang dicipta. kalau lahir2 dah ade konek maka laki lah kau. ada pussy maka perempuan lah kau. sampai mampos pun jantina tu kekal... takde istilah transgender ke ape dalam ISLAM. yang ada dua jantina cuma mereka yang khunsa je... korang jangan fikir pakai logik akal je, sebab akal korang tu tak betul, hak untuk transgender? bangang punye idea. ISLAM itu indah. Allahuakhbar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya setuju kalau kita sokong hak asasi transgender nnt trjadilah kaum yg dilaknat tuhan sy takut.. pls jgn ubah klu dlahirkan lelaki lelaki la kamu..kalau perempuan perempuan la kamu :(

      Delete
    2. semoga tuhan lindungi kita dri perkara begini amin

      Delete
  7. lelaki ciptaan Allah,,jangan ubah nak jadi perempuan..perempuan ciptaan Allah,,jangan ubah nak jadi lelaki..Khunsa pun ciptaan Allah..hanya Allah dan orang2 khunsa ja yang tahu perasaan mereka..
    tetapi if pondan,,tomboy/pengkid..itu terang2 HARAM!!!

    ReplyDelete
  8. seriusly. mna ada gender ketiga dalam dunia. kalau dilahirkan khunsa pun akan pilih jantina gak nanti. semua ni nafsu je ni.

    ReplyDelete
  9. Aku nak Hudud dijalankan di Malaysia, tapi DAP tak bagi, adakah DAP sudah melanggar hal asasi aku sebagi Muslim :)

    ReplyDelete
  10. Jangan sampai dilaknat seperti kaum nabi lut di Sadhum

    Nak tau macam mana saya hasilkan wang tanpa had dengan telefon? whatsapp 013-975 2611

    ReplyDelete
  11. aku sendiri tak pandai nk cakap matsaleh macam mereka tu...ajarin aku dong boingboing...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails