Wednesday 29 January 2014

Serius Cool - Pejabat Coca Cola Di Columbia (10 Gambar)


Cool Coke

Pada zaman dahulu Coca Cola mempunyai cocaine sebagai salah satu ramuan rahasianya. Kemudian coca dibuang tetapi kepopularannya masih kekal dan ramai yang ketagihan Coke macam ketagihan cocaine. I know coz I am a recovering addict. Ini ialah ibu pejabat Coca Cola di Colombia. Interestingly Colombia masih negara pengeluar kokaina no 1 dunia sungguhpun Juan Pablo Escobar sudah lama mati. Kartel kokaina Colombia mengeksport dadah ke serata dunia tetapi Amerika Syarikat masih kekal menjadi negara "pengimport" kokaina no 1 dunia. Interesting useless fact of the day. 




Laporan asal Office Snapshots

6 comments:

  1. Obe bekas penagih Cocein Cola

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAYA PAK HASAM DARI PULAU NIAS INGIN BERBAGI SAMA ANDA SEMUA DENGAN CARA MENPROMOSIKAN WETSITE KIYAI KANJENG DIMAS DI INTERNET SAYA BARU BISA LEGA KARNA BERKAT BANTUAN DARI BELIAU HUTANG SAYA YANG RATUSAN JUTA TERLUNASKAN,DAN SEKARANG SAYA SUDAH SUKSES KARNA SAYA MENGIKUTI PESUGIHAN INSTANT 10 MILYAR DAN TERYATA ITU BETUL BETUL TERBUKTI,AWALNYA SAYA RAGU KARNA SAYA SUDAH DI TIPU 5 X DARI DUKUN PALSU YANG KATANYA BISA MENBANTU MALAHAN MENBUAT SAYA HUTANG SANA HUTANG SINI KARNA PERMINTAN MAHAR YANG TIADA HENTINYA,TAPI DALAM HATI KECIL SAYA TIDAK MUNKIN SEMUA DUKUN DI INTERNET PALSU AHIRNYA SAYA BEGABUNG DENGAN KIYAI KANJENG DIMAS DENGAN CARA MENBAYAR SHAKAT TERLEBIH DAHULUH AHIRNYA SAYA DAPAT 10 MILYAR CUMA DENGAN WAKTU 2 HARI SAJA INI SERIUS BUKAN REKAYASA SILAHKAN ANDA BUKTIKAN SENDIRI HUB KIYAI KANJENG DI 085-320-279-333








      SAYA PAK HASAM DARI PULAU NIAS INGIN BERBAGI SAMA ANDA SEMUA DENGAN CARA MENPROMOSIKAN WETSITE KIYAI KANJENG DIMAS DI INTERNET SAYA BARU BISA LEGA KARNA BERKAT BANTUAN DARI BELIAU HUTANG SAYA YANG RATUSAN JUTA TERLUNASKAN,DAN SEKARANG SAYA SUDAH SUKSES KARNA SAYA MENGIKUTI PESUGIHAN INSTANT 10 MILYAR DAN TERYATA ITU BETUL BETUL TERBUKTI,AWALNYA SAYA RAGU KARNA SAYA SUDAH DI TIPU 5 X DARI DUKUN PALSU YANG KATANYA BISA MENBANTU MALAHAN MENBUAT SAYA HUTANG SANA HUTANG SINI KARNA PERMINTAN MAHAR YANG TIADA HENTINYA,TAPI DALAM HATI KECIL SAYA TIDAK MUNKIN SEMUA DUKUN DI INTERNET PALSU AHIRNYA SAYA BEGABUNG DENGAN KIYAI KANJENG DIMAS DENGAN CARA MENBAYAR SHAKAT TERLEBIH DAHULUH AHIRNYA SAYA DAPAT 10 MILYAR CUMA DENGAN WAKTU 2 HARI SAJA INI SERIUS BUKAN REKAYASA SILAHKAN ANDA BUKTIKAN SENDIRI HUB KIYAI KANJENG DI 085-320-279-333






      SAYA PAK HASAM DARI PULAU NIAS INGIN BERBAGI SAMA ANDA SEMUA DENGAN CARA MENPROMOSIKAN WETSITE KIYAI KANJENG DIMAS DI INTERNET SAYA BARU BISA LEGA KARNA BERKAT BANTUAN DARI BELIAU HUTANG SAYA YANG RATUSAN JUTA TERLUNASKAN,DAN SEKARANG SAYA SUDAH SUKSES KARNA SAYA MENGIKUTI PESUGIHAN INSTANT 10 MILYAR DAN TERYATA ITU BETUL BETUL TERBUKTI,AWALNYA SAYA RAGU KARNA SAYA SUDAH DI TIPU 5 X DARI DUKUN PALSU YANG KATANYA BISA MENBANTU MALAHAN MENBUAT SAYA HUTANG SANA HUTANG SINI KARNA PERMINTAN MAHAR YANG TIADA HENTINYA,TAPI DALAM HATI KECIL SAYA TIDAK MUNKIN SEMUA DUKUN DI INTERNET PALSU AHIRNYA SAYA BEGABUNG DENGAN KIYAI KANJENG DIMAS DENGAN CARA MENBAYAR SHAKAT TERLEBIH DAHULUH AHIRNYA SAYA DAPAT 10 MILYAR CUMA DENGAN WAKTU 2 HARI SAJA INI SERIUS BUKAN REKAYASA SILAHKAN ANDA BUKTIKAN SENDIRI HUB KIYAI KANJENG DI 085-320-279-333

      Delete
  2. nak duil klik link ni ---> http://stayreward.com/index.php?share=84576

    ReplyDelete
  3. inzal, namun naluri ku kuat mengatakan bahawa ianya adalah petanda bahawa ia akan berlaku pada bila-bila masa.Sejurus kemudian, tekaan ku menjadi kenyataan. Emak memeluk ku rapat dan diamenghenyak lubang kemaluannya hingga zakar ku kuat menujah dasar lubuk nikmatnya.Kepala emak terdongak dengan matanya terpejam. Mulutnya ternganga bersama eranganyang sungguh memberahikan ku. Wajah emak kandung ku yang sedang dirundungkenikmatan itu sungguh memberahikan. Lebih-lebih lagi zakar ku yang licin di rendamair kemuncaknya di dalam lubang kelahiran ku itu bagaikan di pijat penuh nikmat. Akusedar bahawa aku juga semakin hampir inzal mani. Aku beritahu emak bahawa air maniku bakal memancut keluar. Emak semakin kuat memeluk ku, malah kedua-dua kakinya pula memeluk punggung ku hingga tubuh kami rapat bersatu. Aku peluk tubuh montok emak ku dan lantas ku tekan zakar ku rapat melanyak dasar lubang kemaluan emak kandung ku. Air mani ku semakin memenuhi pembuluh kencing ku. Emak ku dengan perlahan mengatakan betapa kerasnya zakar ku menyumbat lubangnya. Aku semakin berahi mendengar suaranya. Akhirnya air mani ku pun deras menyiram lubuk subur emak kandung ku.Mengerang emak ku sebaik air mani ku mencurah-curah mengisi tubuh montoknya.Setiap kali zakar ku berdenyut melepaskan benih, setiap kali itu jualah emak mengerangmenandakan dia dapat merasakan pancutan benih ku di lubuk buntingnya. Akumelepaskan benih ku sepuas-puasnya di dalam kemaluan emak kandung ku. Rasa sedapyang menyelubungi segenap perasaan ku itu mendorong ku untuk melepaskan segala isikantung mani ku hingga ke titisan yang terakhir. Emak pula sudah terkangkang menerimasetiap pancutan air mani anak kandungnya ke dalam lubang kemaluannya. Emak mengemut zakar ku yang berdenyut seakan memerah agar zakar ku melepaskan segala air mani yang ada memenuhi lubang senggamanya.Setelah beberapa minit menikmati kepuasan memenuhkan lubuk bunting emak kandungku itu, aku pun bangun seraya menarik keluar zakar ku dari tubuhnya. Meleleh air maniku mengikut keluar dari terowong nafsu emak ku, menandakan jumlah air mani yang kulepaskan di dalam tubuh montoknya itu sungguh banyak dan lebih dari cukup

    ReplyDelete
    Replies
    1. jika mahu berkarya cerpen lucah, bukan sini tempat nye ye saudara...

      Delete
  4. br je g pjbt coca cola di enstek...lobby cantik jugak la..tapi sehebat macam ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails