Wednesday 29 January 2014

Serius Cool - Kecantikan Dalam Kekalutan Di Ukraine (17 Gambar)


Artistic Chaos

Rusuhan di Ukraine sudah berlarutan sejak November berpunca dari Presiden Viktor Yanukovych yang menolak bantuan dari Kesatuan Eropah dan memilih untuk mendapatkan bantuan Russia. Pada pendapat rakyat marhaen Viktor Yanukovych memilih untuk bersekongkol dengan Russia yang hanya mementingkan golongan elit. Mereka mahu Ukraine untuk memasuki EU bagi memudahkan pergerakan buruh dan barangan. Rusuhan berlaku apabila kerajaan Ukraine cuba menghalau perusuh yang berkhemah di Maidan Nezalezhnosti (Dataran Kemerdekaan). Rusuhan anti kerajaan kini merebak ke beberapa banda utama Ukraine. Mari lihat beberapa gambar yang sangat artistik yang diambil ketika perusuh dan polis bertempur. Inilah namanya artistic chaos!


Laporan asal The Brigade

9 comments:

  1. Gambar-gambar ini sangat cantik ini.

    ReplyDelete
  2. syukur malaysia masih aman #s

    ReplyDelete
  3. yang last tu crusade cunt ke apa?

    ReplyDelete
  4. gambar bole buat desktop wallpaper. nice...

    ReplyDelete
  5. sumpah macam batman arkham city

    ReplyDelete
  6. bila malaysia nk jadi mcm ni?
    ohh lupa malaysia ade sultan. xboleh derhaka.
    HIDUP MELAYU!!!

    ReplyDelete
  7. Azrul kemudiannya tunduk membelakangiku. Tanganya lantas membawa kepala zakarku ke arah duburnya. Kepala zakarku masih sangat licin dibasahi cairan maniku. Azrul terus membenamkan kepala zakarku ke dalam lobang duburnya.

    Azrul seterusnya menggerakkan duburnya secara perlahan sehingga seluruh inci batang zakarku masuk ke dalam. Saat itu aku kehilangan keterunaan ku. Rasa berdosa yang hadir sebentar tadi diganti dengan gejolak nafsu yang semakin membuak. Aku yang sudah terlanjur lantas menujah lobang dubur Azrul dengan gerakan-gerakan yang pantas. Aku membenamkan zakarku sedalam-dalamnya dan kemudian menarik keluar pendayung ku sehingga hanya kepala zakarku yang berada di dalam lobang dubur Azrul. Azrul mengerang kecil akibat tikaman yang bertalu-talu kulakukan ke atas lobang duburnya. Peluh jantan deras mengalir di serata badanku seperti seorang pelari marathon.

    Azrul kemudian mengarahkan aku untuk menliwatinya sambil melancapkan zakarnya yang juga sangat licin dengan air mazinya. Itulah kali pertama aku menyentuh kemaluan lelaki selain kemaluanku sendiri. Gerakan jari jemariku lancar bergerak dari pangkal hingga ke hujung zakar Azrul yang sangat licin dengan cairan air mazinya itu. Terasa satu perasaan yang aneh bila kumerasakan zakar lelaki lain berdenyut keras di dalam genggamanku.

    Dinding dubur Azrul yang sempit mengemut keras dan seakan-akan menyedut air maniku keluar. Sisa-sisa air maniku dan air mazi yang baru melancarkan pergerakan zakarku di dalam dubur Azrul. Aku semakin deras berdayung dan tanganku semakin pantas melancapkan zakar Azrul yang hanya kecil sedikit sahaja berbanding zakarku tetapi kerasnya macam batang besi.

    Setelah hampir 10 minit kami melakukan liwat. Akhirnya aku tidak mampu lagi menahan pancutan air maniku. Aku mencapai klimaks kali kedua. Pancutan airmaniku ke dalam lobang dubur Azrul merangsangkan Azrul ke tahap maksima dan zakarnya berdenyut keras lalu pancutan air mani Azrul pantas membasahi jari jemariku dan lantai bilik stor itu. kami berdua keletihan dan nafas kami tidak karuan. Perasaan takut tiba-tiba mucul di fikiran ku dan cepat-cepat mengenakan pakaian. Azrul juga melakukan perkara yang sama.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails