Friday 20 April 2012

Serius Cool - Balai Polis Yang Ceria Di Jepun (6 Gambar)


Balai Polis yang ceria

Ok videi dibawah tadi agak depressing. Pegawai Polis didalam video itu nampaknya ada anger management issue dan small penis mentality. Aku rasa pegawai polis emo didalam video entry sebelum ini pastinya tidak moody sekiranya bertugas didalam balai yang seceria balai polis yang terletak di Koban Jepun ini. Bukan sahaja bentuk balai polis ini moden tetapi skema warnanya juga cukup menceriakan. Macam I PUKE RAINBOW. I dunno about you guys tapi warna ceria boleh meninggalkan kesan positif terhadap mood seharian kita. Mungkin kerajan Dato Seri 1Najib boleh melakukan pilot projek dimana balai PDRM diwarnakan dengan warna ceria dan diberi revamp dari segi rekaan. Mungkin abang Polis kita akan menjadi lebih happy dan bertugas pada tahap optimum 120%!





Laporan asal Koban

36 comments:

  1. mcm tmpat main video game plak.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom couple *entah2 mak org*

      Delete
    2. KO TIDAK PAHAM!..ini hanya experimental tapi rosmahku tetap pasti..walaupun kau bersama abg jib menentangku, akan ku tentang hingga ko menjadi ikan iblis yang lunyai..puihkk

      Delete
    3. oh pleaselah.. jangan sekalikali lagi menyebut akan perkataan ikan bilis kat depan aku.. mmg pantang keturunan aku dgn ikan bilis ni.. ini adalah amaran terakhir..

      p/s: ikan bilis boleh p mampos dengan dildo lobak merah..

      Delete
    4. hai beruk's korg msih mesra bercumbu lg..romantik

      Delete
  2. jalan2 raya, tempat2 kat situ semua baru buat ke? semua nmpk baru dan bersih. alangkah indahnya jika Malaysia pon mcm ni kan.

    ReplyDelete
  3. semua ni adalah rekaan kreatif.

    ReplyDelete
  4. pesalah yang masuk dalam itu balai akan dapat belon sorang satu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena ketuk ketampi dgn ceria sambil buat lagu labu-labi

      Delete
  5. yg dok kat bawah aku ni najis unta

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg dok kat atas aku ni najis keldai

      Delete
    2. pernyataan itu hanya valid pada sape yg tulis dulu... terimalah hakikat, hadapilah kenyataan dgn bergaya muah hah hah

      Delete
    3. hg pon tulis jgk.jd tuan sendiri pon najis unta.
      termasuk aku??hahaha wakenabeb

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. yg duk atas aku ni Price of Noob yg kononnya troller brmuka selamba dgn bersifat ala2 butoh pra matang yg bru kenal internet mcm budak2 tadika yg nk taw seks tu ap..

    ReplyDelete
  7. But........Seriously aku nampak macam kedai jual ais krim. Hehehehehe.

    ReplyDelete
  8. lupakan biru putih welcome to colorful as warna korporat hihihihi...kereta pun cat colorful jugak!

    ReplyDelete
  9. kumamoto beb..proud of it..hehe

    ReplyDelete
  10. tengok video ni bukan kena bayar pun. hehe

    http://www.youtube.com/watch?v=WrJvqfDisKc&feature=player_embedded

    ReplyDelete
  11. Hari-hari makan Nasi.Boringnya

    ReplyDelete
  12. obe, ni dekat kumamoto, bukan kat koban, koban tu maksud dia pondok polis lam bahasa jepun,

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. persetan ko!...puihh..hakhakahaktuih..takkan melayu hilang di dunia..liberal berasal dari perkataan omputih..menggunakanny samalah semacam ko menswastakan melayu ditangan freemason lantas menconteng arang pd perkataan melayu dn org2 melayu..aku tau aku adalh melayu yg ohsem dn tak perlu diswastakan unt semua keohsemman itu..biarlah aku tak sefamous justin beaver janji aku melayu..

      Delete
    2. ape la ko ngarut ney BERUK

      Delete
    3. aku melayu liberal tapi langsung tak serupa dengan apa yang noob tulis~ :P

      Delete
  15. “kalau awak nak tahu, Presiden FAM ni sebenarnya nak berundur sudah, dia nak kosongkan kerusi dia, tapi dalam masa sama nak anak dia (TM) yang naik jadi presiden. Takkan senang-senang nak bagi kerusi diraja kat orang luar? Sekarang kalau awak tanya saya sekalipun, saya mahu TSAM yang dilantik jadi presiden, dia sudah terbukti bagus, tak perlu saya cakap. Exco dan ahli gabungan FAM pun saya yakin akan calonkan TSAM berbanding TM, apa sumbangan dia? TM ada persatuan lain nak jaga, macam mana nak bagi komitmen? So mereka dapat peluang, mereka KILL dia (TSAM)..kalau tak percaya, tanyalah kawan-kawan saya tu, semua ex-national, mereka tahu tentang perkara ini”. – Khalid Ali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "saya sebenarnya mempraktikkan jutsu-jutsu yang diajar oleh jiraiya so, saya boleh menyamar jadi katak pada masa saya spy budak2 berkhemah kat dataran merdeka"

      IBRAHIM ALI

      Delete
  16. nice giler design! http://gush.ly/c7B0Ghs40Q

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails