Thursday 19 April 2012

Serius Fakta - Fakta Sadis Tentang Kem Tahanan Teluk Guantanamo


God Damn

Guantanamo ataupun Gitmo ialah kem tahanan yang digunakan oleh Amerika untuk menahan suspek "perang menenatang keganasan". Sejak dibuka pada tahun 2002, pelbagai hak asasi manusia dicabul oleh Amerika atas nama "keselamatan domestik" mereka. Dibawah ialah beberapa fakta sadis yang perlu anda tahu. Jika ada bandwidth terlebih aku sarankan korang download dokumentarai "Taxi To The Darkside of The Moon". Dokumentari ini akan membuka mata anda tentang nasib orang yang tidak bersalah tetapi dipenjarakan juga di Gitmo.







Laporan asal DailyInfographic

14 comments:

  1. Yang sedihnya, torture yang mereka kena tu saiko sungguh

    flush/bakar alquran depan mata, lepas tu gunakan female warden untuk batalkan air sembahyang mereka agar mereka x dapat solat

    ReplyDelete
  2. siksaan neraka lagi sakit la bodo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye..mgkin kau salah sorg yg rasa dulu..

      Delete
    2. sebelum aku, kau dulu masuk neraka...sebab kau lagi tua dari aku...

      Delete
    3. kirim salam kat malaikat Malik ye..

      Delete
    4. kepoh betul la @Aku Yahudi ni. buat lawak pun tak jadi. merepek lebih

      Delete
    5. macam lancau je lawak ko. potong konek la baru boleh jadi lawak ko tue

      Delete
  3. Aku rasa kat Kemunting pun berjuta-kali lebih elok kan ? Hehehehe.

    ReplyDelete
  4. guantamo ni tempat org xbersalah...fap US fap US.

    ReplyDelete
  5. ask Harold and Kumar.. They've been there..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails