Friday 7 February 2014

Serius Sadis - Rachel Frederickson : Pemenang Biggest Loser Yang Mengejutkan Amerika Syarikat (9 Gambar)


Anorexia

Rachel Frederickson (24) ialah juara musim termutakhir The Biggest Loser Amerika Syarikat. Beliau berjaya mengurangkan 60% berat badam beliau dan memenangi hadiah USD 250 000. Kemenangan beliau tidak disambut baik oleh orang ramai kerana rata-rata merasakan beliau tidak kelihatan sihat tetapi kelihatan seperti mangsa Anorexia. Pada awal pertandingan berat beliau ialah  117 Kilogram dan pada episod akhir berat badan beliau menurun kepada 47 Kilogram! Apakah pendapat anda? Adakah Rachel Frederickson kelihatan sihata walafiat ataupun banduan kem Nazi Auschwitz ? Ini mengingatkan kami kepada juara The Biggest Loser Asia Davcid Gurnani yang juga menerima kritikan hebat kerana kelihatan seperti orang Somalia!




Sumber HuffPo

20 comments:

  1. first!!!!!!!!!! royi! royi! royi! royi!

    ReplyDelete
  2. Sblm kurus nmpak mcm umur 24thn.lps kurus nmpak mcm umur 42tahun..

    ReplyDelete
  3. x de la teruk sangat, berat badan senang je nak naikkan balik.
    cuma lepas kurus nampak lagi tua pula..

    ReplyDelete
  4. The Bisjut Looser

    apa itu pertandingan the bisjut looser

    Bisjut looser ialah asid bisjut yang kuat. Ia mempunyai formula kimia H2SO4.

    Bisjut larut dalam air pada semua kepekatan. Apabila gas SO3 pekat ditambah kepada asid bisjut , ia membentuk H2S2O7. Ini dikenali sebagai asid bisjut fuming atau oleum atau, jarang-jarang sekali, asid Nordhausen Bisjut.

    Asid bisjut mempunyai banyak kegunaan, termasuk dalam kebanyakan reaksi kimia dan proses pembuatan. Ia digunakan secara meluas sebagai bahan kimia pengilangan. Kegunaan utama termasuk penghasilan bisjut, memproses bisjut, sistesis kimia, pemprosesan air kumbahan bisjut royi dan penapisan minyak bisjut.

    Reaksi penghidratan asid bisjut adalah tindak balas eksoterma bisjut yang kuat. Jika air ditambah kepada asid bisjut pekat, ia mampu menggelegak & memproses royi. Sentiasa tambah asid bisjut kepada air dan bukan sebaliknya. Sebahagian daripada masaalah ini disebabkan perbezaan isipadu kedua-dua bisjut. Bisjut kurang tumpat berbanding asid bisjut dan cenderung untuk terapung di atas asid bisjut. Reaksi terhasil boleh dianggap sebagai membentuk ion bisjut, seperti:

    H2SO4 + H2O → H3O+ + HSO4-. = Nak bisjut? Nak bisjut? nak bisjut?

    ReplyDelete
  5. Ada sesiapa yang boleh terangkan apa itu YOBSN?

    ReplyDelete
  6. okay je kalau dia bogel aku boh gak

    ReplyDelete
  7. Apa sudah terjadi kepada PKR?

    PKR yang sentiasa macho dan sentiasa berkeyakinan penuh, mereka akan dapat mengalahkan Barisan Nasional dengan mudah dengan menggunakan pelbagai isu, kini terpaksa menagih simpati dan undi kesian dengan air mata Rafizi Ramli.

    Rafizi Ramli, Pengarah Strategik PKR yang mengaku bahawa dialah yang sebenarnya menjadi perancang untuk mengalihkan perhatian rakyat Selangor daripada masalah dalaman kepimpinan Pakatan Rakyat kepada sesuatu yang lebih besar.

    Dan perjudiannya ialah kerusi DUN Kajang yang mengandungi 41% pengundi Cina yang diyakini akan mengundi PKR kali ini.



    Mungkin ramai yang terlepas pandang penjelasan dan kerasionalan yang cuba diwujudkan oleh Rafizi Ramli berhubung PRK DUN Kajang. Dia memberikan rumusan mudah, PRK DUN Kajang perlu dibuat demi menyelamatkan Selangor daripada jatuh ke tangan UMNO. Apa rasionalnya PRK DUN Kajang berbanding Pilihanraya Negeri, Rafizi tidak pula menerangkan?

    Rafizi sebenarnya sudah tersepit kini. Semalam, dia enggan mengulas tentang 'KAJANG MOVE' yang dikatakan pemangkin kepada usaha PKR untuk menguasai Putrajaya bersama-sama Pakatan Rakyat. Walaupun penjelasan diberikan dengan bersungguh-sungguh, PRK DUN Kajang masih tidak menepati apa yang dikatakan.

    Melainkan Pilihanraya Negeri Selangor dibuat dengan kesemua ADUN meletak jawatan atau Speaker DUN Selangor membubarkan DUN untuk memberi laluan kepada pilihanraya negeri, segala alasan yang diberikan, hanya bersifat alasan kosong.

    Barisan Nasional yang diharapkan oleh Rafizi Ramli, khususnya UMNO teruja dengan PRK DUN Kajang, nampaknya kurang memberikan reaksi yang positif. Walaupun pada permulaannya, PKR seronok melihat UMNO dan MCA 'berebut' kerusi DUN Kajang untuk ditandingi, tetapi kedua-dua parti yang menganggotai Barisan Nasional tersebut, akhirnya tidak begitu banyak bunyi.

    Dan yang paling menarik, trick kempen sudah mula bertukar. PKR cuba memberikan tumpuan kepada pengundi-pengundi Melayu dan sambutannya sangat perlahan serta tidak begitu memberangsangkan. Manakala perubahan patern pada pola sokongan daripada pengundi-pengundi Cina juga kelihatan sedikit membimbangkan sehinggakan Tony Pua terpaksa pula bersuara demi mengelakkan pengundi-pengundi berbangsa Cina tidak keluar mengundi.

    Ketiadaan undi separuh dari 41% pengundi Cina akan menyebabkan sasaran 10,000 undi majoriti tidak tercapai, bahkan kemenangan Anwar Ibrahim sendiri bagaikan telur di hujung tanduk.

    Itu sebenarnya yang ditakuti oleh DAP, PKR dan Pakatan Rakyat. Cuma buat masa sekarang, kempen dibuat secara bersungguh-sungguh terhadap pengundi-pengundi Melayu yang rata-rata mereka merupakan penyokong UMNO atau PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi celaka, ini bukan blog politik, pegi mampos sama ko, macai umno...

      Delete
  8. babi jacob kilby! gi mampos.

    ReplyDelete
  9. wow

    http://ftkmalaysia.blogspot.com/
    http://ftkmalaysia.blogspot.com/
    http://ftkmalaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. https://www.facebook.com/AkuJualBajuHero

    Sila like like like like agar tuan2 tidak ketinggalan semasa proses meng upload baju2 utk dijual kelakk...smua baju adalh original from USA

    ReplyDelete
  11. nak badam? badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..badam..

    ReplyDelete
  12. Mulakanlah sesuatu yang bijak. Anda pasti berjaya.
    Jana income sehari=rm900 tanpa modul, anda hanya perlu berwechat,bfb,intagram,blogs,etc dengan hanya berkongsikan link dari us buat income sampingan tanpa perlu mengeluarkan modal. Tak ada tipu muslihat, hanya berbekalkan kemahiran berkomputer sikit2 sudah memadai... http://www.theweeklypay.com/index.php?share=405512 view disini untuk lebih maklumat..


    http://stayreward.com/index.php?share=113316

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails