Monday 21 July 2014

Serius WTF - Tembak Kekasih Kerana Tidak Menghasilkan Air Mani Yang Secukupnya


What the Fish?

Keganasan rumah tangga bukanlah sesuatu yang kelakar. Tetapi kes yang melibatkan  Sadie Bell (58) dari Michigan USA ini boleh dikategorikan sebagai kelakar dan aneh. Sadie dijatuhkan hukuman penjara empat tahun atas kesalahan menembak kekasih Edward Lee (60) beliau di bahagian perut. Edward ditembak kerana Sadie tidak puas hati dengan kemampuan di ranjang kekasih beliau. Menurut laporan polis Sadie mengamuk apabila mendapati Edward tidak mengeluarkan air mani yang banyak selepas inzal ketika melakukan hubungan kelamin. Beliau yakin kekurangan air mani ini berlaku kerana Edward mempunyai hubungan intim dengan wanita lain selain diri beliau.

Kes ini menjadi semakin aneh kerana Sadie sendiri adalah perempuan simpanan Edward. Edward sudah mempunyai isteri dan hubungan terlarang mereka ini sudah berlarutan selama 15 tahun. Akibat daripada tembakan Sadie, Edward terlantar di hospital selama 5 minggu dan memerlukan pembedahan bagi memperbaiki kederaan pada hati, pankres, usus dan buah pinggang. 

Ini memang sebuah kes gila. Siapa sangka ketidakmampuan menghasilkan pancutan seperti Book Worm Bitches featuring Peter North boleh mengakibatkan anda ditembak oleh kekasih. Oleh itu pastikan anda membeli produk tongkat Ali. Takut ada pula kes di Malaysia lelaki ditikam kerana masalah kegagalan menghasilkan isipadu yang memuaskan!


Sumber Metro

4 comments:

  1. Replies
    1. Oh Rozana

      kala malampun tiba
      jejaka bangla duduk sendiri seorang diri
      ku taburkan semua bisjut & royi agar kau bisa merasakan
      bisjut & royi

      Oh Rozana

      mampukah ku lepas rasa bisjut & royi ini dengan menyebut 'nak bisjut?'
      Jejaka bangla kan memanggil dan menjerit
      akan mencari bisjut & royi
      bisjut & royi terhempas dari angan mimpi nun jauh
      jejaka bangla bersama bisjut & royi
      bisjut & royi menjadi milik bangla

      Nak bisjut?

      Delete
  2. geli lak tengok muka nenek ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails