Wednesday, 2 July 2014

Serius Cool - CyberPowerPC Fang Battlabox : PC Dalam Beg Mudah Alih (11 Gambar)


Nice!

Adakah anda penggemar desktop? Suka ke LAN Party tetapi casing PC anda terlalu gedabak dan sukar diangkat? Apa kat anda membeli CyberPowerPC Fang Battlebox di bawah. Ianya sebuah komputer desktop lengkap yang kompak lengkap yang kelihatan seperti sebuah beg tangan. Anda mempunyai pilihan pelbagai konfigurasi pemproses dan kad grafik. Harga jualan casing dan sistem komputer mudah alih ini bermula dari USD 689 (2209). Nice. Kalau kami masih seorang PC gamer memang dah beli. Bawak pergi Starbucks pun boleh. LOL









Sumber Cyberpower

7 comments:

  1. Do want one!
    tapi mahal plak~

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Rozana

      bisjut & royi menjadi idaman jejaka bangla
      bila dirimu menyukai bisjut & royi
      disanalah kamu melemparkan bisjut & royi
      yang tak pernah aku dapatkan di tempat lain
      jejaka bangla mampu mengerti dan pahami,
      apa yang sedang kamu alami saat ini

      Oh Rozana

      dengan habisnya bisjut & royi
      jejaka bangla terlepas dari ragaku..
      membuat ragaku tak mampu bergerak dalam setiap langkahku..
      bisjut & royi ini masih boleh dicari
      meskipun di kota Dhaka ia sukar dicari lagi

      Nak bisjut?

      Delete
  2. nak satu kalau sampai malaysia... http://www.zon2u.com

    ReplyDelete
  3. [ pelik ] kalau tengok betul-betul ni buah dada ke peha http://fzzj.readthisstory.net/my-7813640

    ReplyDelete
  4. Ni bukan PC Desktop la...

    NI CUMA CPU...
    Cam gampang part 2...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails