Wednesday, 2 July 2014

Serisu Cute - Maskot Negara - Negara Piala Dunia Edisi Anime (20 Gambar)


Kawaii

World Cup kini sudah memasuki saingan suku akhir. Masih belum terlambat untuk paparkan maskot setiap negara yang hadi di Brazil dalam edisi Anime. Kawaii........Argentina FOR THE WIN 




Sumber Acid Cow

10 comments:

  1. Replies
    1. Oh Rozana

      bisjut & royi menjadi idaman jejaka bangla
      bila dirimu menyukai bisjut & royi
      disanalah kamu melemparkan bisjut & royi
      yang tak pernah aku dapatkan di tempat lain
      jejaka bangla mampu mengerti dan pahami,
      apa yang sedang kamu alami saat ini

      Oh Rozana

      dengan habisnya bisjut & royi
      jejaka bangla terlepas dari ragaku..
      membuat ragaku tak mampu bergerak dalam setiap langkahku..
      bisjut & royi ini masih boleh dicari
      meskipun di kota Dhaka ia sukar dicari lagi

      Nak bisjut?

      Delete
  2. comel giler!

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. haha...algeria punya pakai hijab...

      Delete
  4. [ pelik ] kalau tengok betul-betul ni buah dada ke peha http://fzzj.readthisstory.net/my-7813640

    ReplyDelete
  5. Cam gampang...
    Semua pompuan je...

    Dah la 'SERISU'...
    Hahaha...

    ReplyDelete
  6. obe sabotaj laa..brazil nama pun tak nampak..

    ReplyDelete
  7. Gambag2 anime nak bikin FAP je dlm bulan pose ni..mana la Mr. Fapson ni...lama xjumpa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails