Monday 25 August 2014

Serius Cool - Kapal Janakuasa Elektrik Bakal Dihantar Turki Ke Palestin (13 Gambar)


Terima Kasih Turki

Dalam serangan ke atas Gaza sejak lebih 40 hari, Israel sudah memusnahkan satu-satunya stesen janakuas elektrik yang membekalkan tenaga elektrik kepada penduduk setempat. Akibatnya warga Gaza kini hidup 20 jam tanpa elektrik setiap hari kerana stesen tidak mampu berfungsi pada kapasiti asal. Oleh itu syarikat kapal janakuasa elektrik Karadeniz yang berpengkalan di Turki akan menghantar sebuah kapal bagi membantu warga Palestin. Kapal janakuasa elektrik ini boleh membekalkan 100 Megawatt tenaga elektrik. Penghantaran kapal akan dilakukan dalam masa 90 hari selepas menerima persetujuan Israel bagi membenarkan ia memasuki perairan Gaza. 

Kadeniz mempunyai armada 9 kapal janakuasa elektrik dan mereka ada satu-satunya pembina kapal janakuasa elektrik di dunia. Mereka sudahkan menghantar kapal janakuasa elektrik ke Lubnan dan Iraq bagi membantu kawasan yang rosak teruk akibat peperangan. Hebat juga Turki. Tak tahu pula kami mereka sahaja yang mempunyai teknologi menghasilkan stesen janakuasa elektrik terapung. Syabas dan terima kasih Turki. 




Sumber Karadeniz

5 comments:

  1. [ LOL ] Seorang wanita di China dikejarkan ke hospital apabila dua batang terung tersangkut di dalam kemaluannya ketika sedang beronani http://fzzj.readthisstory.net/my-8296048

    ReplyDelete
  2. Pancutan mani yang aku rasakan ketika membuntingkan dia adalah yang
    paling enak yang pernah aku rasa. Penzinaan kami ketika itu telah
    sempurna. Tubuh subur yang disertakan dengan dubur yang lazat telah
    mencantumkan benih pekat aku bersama telur matang dia. Itu adalah
    kemuncak nikmat dunia. Pada ketika itu setan-setan telah menyeru supaya
    aku membuntingkan gadis itu kerana kedudukan bontot Baby yang ketika
    itu menonggeng dengan tinggi sekali malah ketika itu dia sedang cukup
    subur dan matang. Aku memeluk dubur tembam dia dengan erat lalu meminta
    untuk memancut. Dia menganggukkan kepalanya lemah lalu melentikkan
    bontot lebarnya setinggi mungkin supaya zakarku terbenam
    sedalam-dalamnya. Ketika itu juga dia telah membuka belahan duburnya
    supaya benih maniku boleh meleleh dan bertakung di dalam tanpa
    tertumpah sedikit pun.


    Aroma cipap dan duburnya sungguh menyelerakan dan membuatkan buah
    zakarku menghasilkan benih mani dengan begitu banyak dan pekat sekali.
    Pada ketika zakarku hampir sekali untuk meceratkan benih pekat yang
    berlumba-lumba untuk memancut keluar, Baby merengek manja dan merayu
    supaya dia dibuntingkan. Dia sempat mengugut aku kerana katanya dia
    akan dibuntingkan dengan benih lelaki lain kalau aku sendiri tidak
    mengambil peluang itu. Peluang ini tidak aku persiakan lalu aku
    menyantakkan zakarku sedalam-dalamnya dan sambil aku mendengus dan
    menggigil, benih maniku mencerat-cerat keluar melalui kepala zakarku
    dengan deras terus ke dalam rongga cipap Baby yang sedang menadah
    dengan setianya. Keenakan yang aku nikmati tiada taranya lalu aku
    terjerit kenikmatan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu memang bangsa sial dan pondan. Memalukan Malaysia. Nyah ko pendatang

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails