Wednesday 9 July 2014

Serius Iklan - Beraya Dengan Gaya Felixia Yeap di Nile (5 Gambar)


Beli Baju Dengan Pantas dan Bergaya Seperti Felixia Yeap Raisyyah Rania

Siapa tidak kenal Raisyyah Rania tapi mungkin korang lebih mengenalinya dengan nama Felixia Yeap. Sejak dia kembali pada islam, sedikit sebanyak trend dan cara pemakaiannya menjadi ikutan dan tidak lupa juga mereka yang menempel di instagram beliau: visit my IG. Kami tahu tak lama lagi nak raya. Bila raya mesti mahu beli baju raya. Dan nak beli baju raya kenalah ikut trend terkini. Dan Raisyyah Rania adalah trend terkini, dan di Nile.com.my ada jual baju yang digayakannya. 

Jadi disini kami kongsikan baju yang boleh dibeli, dan diposkan dalam masa 24 jam dengan syarat perlu melebihi nilai pembelian RM78. Pos penghantaran juga percuma sekiranya barang yang dibeli melebihi RM48 ringgit untuk GDex tapi ianya tidak diposkan dalam masa 24 jam. Ah ketepikan perkara itu, meh tengok gambar Felixia Rania 




Yang first ni Dress set. Ada warna merah dan hijau dan set ini datang dengan baju serta dress. Harga asal di Nile adalah RM89 tapi sebab nak raya jadilah harga raya RM42. Murah tu. Klik sini untuk membeli Dress Set sekarang jugak.






Kami tak pasti kenapa nama fesyen ini Berlin. Mungkin ada kaitan dengan Germany? Tapi yang kami pasti tampak comel dan memikat. Ada warna merah dan biru.  Harga asal di Nile pun lebih kurang sama macam Dress Set, RM89 tapi sebab nak raya jadilah harga raya RM42. Cantik pun cantik. Klik sini untuk membeli Berlin Maxi Set sekarang juga.





Last sekali kalau sukakan yang ropol-ropol fancy fancy yang ni lah paling murah dan stail. Ada corak tenunan depan tu. Kami tak pernah cuba lah pakai pakaian perempuan tapi kami pun suka pakai jubah dan tahu keselesaanya nak melawat beraya nanti. Kalau pakai sampin takut tertanggal la, terbonjol pasal dompet lah. Apapun itu lelaki, kalau perempuan tentunya masalah lain sikit. Jubah boleh setelkan masalah. Jubah ini berharga RM39.90 je. Klik sini untuk membeli Peacock Design Jubah.

Sebenarnya ada lagi satu iaitu Double Toned Jubah tapi bila klik produk tu mungkin dah habis. Laku jugak la nih. Kedai Nile.com.my ni pun dah bawak masuk banyak pakaian muslimah, bukan yang takat Rania pakai je. Banyak lagi. Tudung, jubah, aksesori pun ada. Paling penting takpayah gaduh-gaduh beli kat Sogo Jalan TAR yang sesak tu.




Jadi ingat, kalau nak beli, beli kat Nile.com.my. Promosi penghantaran percuma ini sedang berlangsung sehingga 21 Julai dan kalau nak tahu detail lanjut pasal promo ini, klik siniSelamat membeli! 

12 comments:

  1. tahniah obe dapat anak...

    ReplyDelete
  2. [ batal puasa ] Gambar awek-awek Jepun memakai jersi Germany semasa menentang Brazil http://fzzj.readthisstory.net/my-7892612

    ReplyDelete
  3. tahniah atas kelahiran cahaya mata. semoga dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  4. Ingin menyewa walkie talkie dengan kadar yang murah?Sila klik: http://sewa-walkie-talkie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. sejak bila obe promote baju raya ni

    ReplyDelete
  6. NIce dress for Raya...lagi nice kalau pakai dengan premium beautiful, confirm lemak2 tak nampak ;)

    http://edalawatiisa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bro... tak de ucapan raya undersea ke tahun ni?

    ReplyDelete
  8. Kalau Cikgu2 lawa kat sekolah Malaysia pakai gaun macam ni masa mengajar... bapak budak je yang datang sekolah! http://fzzj.readthisstory.net/my-7915788

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails