Monday 15 April 2013

Serius Sadis - The Cargo : Filem Pendek Menyentuh Hati


Woah!

Filem pendek 7 minit tanpa dialog yang menyentuh perasaan! Filem ini antara finalis festival filem pendek tahunan Tropfest 2013. Good job!


12 comments:

  1. Bodoh punya Obe..Tak tau ker video tu besi. Tak boleh pakai la baghal.....

    Amanat Baru Haji Hadi:

    Saudara-saudara sekelian percayalah,
    Kita backing Haji Stopa kita, bukan kerana dia Setia Usaha Agong PAS. Kita backing Haji Stopa kita bukan kerana kita malu kantoi Isle kesana Isle kemari aurat kehulu aurat kehilir tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pon atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 menit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklom lah sakit lutut.. Oleh kerana Haji Stopa sakit lutulah lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Stopa sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.

    Percayalah saudara-saudara sekelian,
    Spender Haji Stopa kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Stopa adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Stopa dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Stopa sakit lutut'.

    ReplyDelete
  2. 3 Applikasi Siap hanya RM45 - Untuk Naikkan LIKE Fanpage << KLIK

    ReplyDelete
  3. blog obe mnghina nik aziz yg kelihatan spt kenya west.. ini smua slh anwar ibrahim

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha baru laa mursyidul SWAG!!!

      Delete
  4. manly tears.
    pengorbanan paling power sorang bapa

    ReplyDelete
  5. tunggu pa lagi obe wey.... pi pulon buat anak la...

    ReplyDelete
  6. Pihak pembangkang semakin hilang arah tuju mereka dan terdesak merekacipta halusinasi murahan, semata-mata untuk menutup kelemahan mereka yang semakin terserlah setiap hari.

    Mereka fikir rakyat Malaysia akan tertipu dengan segala pembohongan dan dusta nista yang dihamburkan, walhal rakyat negara ini telah sedar dan dapat melihat segala tipu muslihat mereka.

    Tapi malangnya ada segolongan kecil yang tidak dapat memahami keadaan sebenar dan terus membiarkan diri mereka tertipu, menjadi batu loncatan PR untuk melaksanakan agenda jahat mereka.

    Adakah kita mahu terus membiarkan minda kita di perkosa oleh propaganda CAP AYAM ini atau bila tiba masanya nanti, melaksanakan tanggungjawab kita , mengatakan TIDAK kepada golongan ini.

    Fikir masa depan kita.

    Jangan jadi Bodoh.

    Jadi manusia yang tahu bersyukur.

    Pilihlah dengan tepat.

    ReplyDelete
  7. BN BOLEH G MAMPOS...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails