Friday 15 March 2013

Serius Cool - Runbo X3 : Telefon Andorid Tahan Lasak Sesuai Untuk Rambo (14 Gambar)


Untuk manusia tahan lasak


Permasalahan utama telefon pintar ialah ianya tidak tahan lasak seperti Nokia 3310. Telefon pintar zaman sekarang mudah pecah apabila terjatuh. Jika anda seorang hardcore seperti John Rambo, telefon pintar seperti iPhone dan Nexus 4 mungkin tidak menepati kehendak anda.

Disinilah Runbo X3 datang menyelamatkan keadaan. Ianya sebuah peranti Android dengan skrin sebesar 3.5 inci dan papan kekunci fizikal. Ia diperkasakan dengan pemproses 1GHZ dua teras, 1 GB RAM, kemera 8 megapixel dan ketahanan dari air dan debu. Kerangka Ranbo X3 diperbuat dari getah keras dan ia juga boleh berfungsi sebagai sebuah radio walkie talkie sehingga jarak maksimum 6 kilometer. 

Ranbo mungkin bukan telefon pintar tercantik dipasaran tetapi sekiranya anda mahukan peranti yang mampu digunakan dalam keadaan extreme, Runbo X3 boleh anda miliki pada harga RM 1086

Ini mengingatkan kami kepada telefon android CASIO GSHOCK yang pernah kami paparkan dahulu. Kenapa prototaip Casio ini tidak terjual. Rugi!




Laporan asal Runbo

19 comments:

  1. 1st... nak bisjut

    ReplyDelete
  2. jom ramai2 ckp first...

    ReplyDelete
  3. Pada ketika ini hanya ada seorang pemimpin agung berjiwa rakyat di Malaysia, yang sering kali pantas menghidu keperluan masyarakat. Kini warga berpendapatan rendah boleh bergaya dengan telefon pintar hasil Pakej Komunikasi Belia (PKM), pelbagai perancangan dicanang dan dilaksanakan, BB1M, BR1M, BL1M, PR1MA, KR1M, K1MA.... beliaulah pemimpin agung yang perihatin kepada rakyat jelata, beliaulah Dato Seri Najib b Tun Abd Razak. Untuk itu pada pilihanraya ini, tiada parti lain harus diundi, undilah BARISAN NASIONAL (BN)!!!!

    pesanan ini ditaja khas oleh BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. BL1M, KR1M, FR1M, GR1M, R1M, S1M, TR1M, P1MP, MAX1M

      Delete
    2. bila sampai nya masa penang akan keluaq dari Malaysia..
      slmt tinggal kwn2 kita di sana hang jaga dir baik2 na

      Delete
  4. china banyak buat hp yg tahan lasak macam,ada yang lagi murah tapi kena pandai carik la kat sana

    ReplyDelete
  5. mesti cpt habis batery....
    mgkn la ada betry spare...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. saya berminat dengan telefon ni sila sms saya 0123799538

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails