Friday 10 February 2012

Serius Shit - Apabila Polis Berdemo Jalanan Di Brazil (8 Gambar)


Polis juga mahu demo!

Di Salvador Brazil, satu per tiga warga polis melakukan mogok bagi meminta kenaikkan gaji. Salvador menggaji 30 000 orang polis bagi menjaga keamanan dan semenjak mogok berlangsung kadar kejadian bunuh di Salvador meningkat dua kali ganda. Mogok serta demo jalanan yang dianjurkan pihak polis ini memaksa kerajaan Brazil mengerahkan anggota tentera untuk menjadi FRU bagi meleraikan polis. LULZ!






Laporan SeattlePi

57 comments:

  1. Replies
    1. first larh babi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    2. aku bukan anonymous10 February 2012 at 00:38

      anda bodoh

      Delete
    3. SOGOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Delete
    4. anon comunity will curse u..anda mngecewakan prsatuan anon bersatu....shame on u...

      Delete
    5. panglima anon akan meludah kat anon pertama...puih

      Delete
    6. ni budak bru nk blajar jd anon..sblm ni die jd ohsengih

      Delete
  2. 2nd.hahaha,,babi obe

    ReplyDelete
  3. obe x dpt main ngn bini ko ker malam nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, mean period,aku ajak main petang tadi tak nak.

      Delete
  4. 1st tak main dah...yg last baru sedapppppppppppp

    ReplyDelete
  5. THIS IS PRATAAAAAAA!!!!! RAGEEEEEEEEGGGRRRRRR

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. babi! kau ingat kau sape mayamasturbatedenganahmad (maya masturbate dengan ahmad)!

      - Miss Mean Obepig

      Delete
    2. hai maya.nak kapel bole? kalo sume ok kite kawen tahun ni gak.ok tak?

      Delete
    3. berani kau ya...

      Delete
    4. aku anal ko kang mayamasturbate..

      Delete
    5. mayamasturbate.bek ko nyah dri sini..sblum ko di bukake ..

      Delete
    6. pompuan saiko nk tarik perhatian anon yg hensem n gagah brani..ko x seksi n hot , ko bole blah!!

      Delete
    7. hi maya.i tunggu u dari semalam lagi.nak tak kapel ngan i? hihi

      Delete
    8. hey mayamasturbate..g masturbate jauh2 nu.. syohh2..

      Delete
    9. pepek itam...gi masturbate jauh2....kami anon x berminat..

      Delete
    10. hahaha...

      -zbs

      Delete
  7. bile polis MY nk buat ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. polis malaysia gaji besar la bangang,kan PM kita bekas menteri pertahanan,tu la malaysia aman damai,hidup umno hidup najib,bersatu kita bersatu dgn setia berganding bahu.hidup kita berpadu,kita rumpun melayu lalala..sing with me

      Delete
    2. hotak ko gaji besar....klu x...pehal memanjang amik rasuah...cakap pakai lutut....klu gaji besau...dah ramai dah nk apply jadi polis...

      Delete
    3. bukan sarcasm betul aku cakap tu,ko bodo ke apa? tak tau jgn cakap la kimak,ada pengambilan polis ke sekarang,dah dibekukan selama 5 tahun bodo,sebab full x kuota lagi. ko tau tak gaji polis berapa ko check dulu sendiri,polis bantuan yng bukan polis pun lepas 2 ribu belum polis tetap pangkat paling rendah lagi.ASP dah 8 ribu sebulan sekarang, ko berapa?,rasuah biasa la,semua org ambil kan duit.khir toyo pun ambil.aku pun ambil,duit haram lantak la lagi sedap guna tak rasa rugi.bukan nya bapa ko punya. aku bukan polis ye,cuma aku banyak kenalan polis.tambah rasuah lepas gak 5 angka sebulan,kan bnyak tu?polis tak anggap pun duit tokeh cina bagi rasuah anggap bonus je. tak semua polis jahat ambil rasuah ye,sesetengah je.

      Delete
    4. bodo ko ni nokharom..

      Delete
    5. polis byk side income..kiri kanan atas bawah sume die sapu..pernah tgk polis yg berumur 30an ke atas perut fit?lu tgk jela polis trafik,polis yg paling byk anggota boroi..sume boroi mcm obe..yg x boroi tu polis yg baru msuk keje..

      Delete
    6. setau aku...polis bawah kementerian dalam negeri...nnt aku tanye bapak aku gaji die jd superintenden berape...rase xsampai rm10000 ag..xtau la die sorok gaji kat mak aku sebab ade bini muda..kang kantoi xpasal2 kena buang polis...dah 30 tahun kejer...yeke kuota polis dibekukan 5 tahun...time kasih la gtau...nampak sangat sepupu aku dapat masuk polis taun lepas sebab cable besar....

      Delete
    7. bapa ko polis bodo apa dia tau dia kena kat jabatan bodoh la tu, ada bini sampai 3 sien ko ye,lagi satu polis di bawah kerajaan persekutuan la bangang,bodo buat2 tau,mmg lebih 10 ribu sial kalo dah superitenden tengok juga kat jabatan mana,lain jabatan polis lain incomed dia ,elaun pun lain,ada kena potong ada kena tambah,tak sama tu,.

      supupu ko pakai kebel pala hotak engko,tahun lepas mmg last la kimak lautan biru yng kerjasama dgn atm,ko tau tak lepas habis latihan tu 1500 pelatih polis takde jawatan.,sebab mmg dah full dgn melayu hehe,its actually not 5, 3 years kena beku,

      eh banyak nya aku tau pasal polis,ko baru anak superitenden aku anak acp bapa aku bahagian FRU,serius ni cakap,ala mesti ko tau FRU la yang bagi arahan bantai anjing bersih demo, padan muka kena bantai cam anjing,macam la SPR tak telus, bodo..bangga nya kita anak polis kan.mesti ada anjing penyokong anwar al-juburi butthurt.jeli la tu.

      Delete
    8. yeah...keep on being a village idiots....luving in...http://ms.wikipedia.org/wiki/Kementerian_Dalam_Negeri_Malaysia

      Delete
  8. anon atas aku ni nk nyamar jadi meleis. ceh ternampak kebodohan kau nak mengandu domba. perangai macm obe lahanat gemuk

    ReplyDelete
  9. Terima kasih Kerajaan kerana berkat usaha dan kerja keras untuk memajukan negara. Kejadian begini jarang berlaku. First!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gua meleis

    ReplyDelete
  10. Terima Kasih sebab memaparkan gambar ini admin. Ini boleh di jadikan iktibar bagi Polis di seluruh dunia, termasuk saya sendiri. Gaji yang di tawarkan di Malaysia ini juga tidak setinggi seperti yang orang ramai sangkakan. Kadar hidup yang kian meningkat kini membeban semua rakyat, bukan sahaja polis malahan keseluruhan rakyat. Apa-apa pun yang terjadi, jangan la kita meniru aksi sebegini. Kita rakyat Malaysia, kita berbudi bahasa & mempunyai akal fikiran yang baik. Jauhkan perkara seperti ini. Sekian.

    C/INSP Jumat Hassan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih inspector gadget.

      Delete
    2. thanks Inspektor Sahab aka Mejar Pratab Sigh..

      Delete
    3. eleh bajet bagus!!!ko jgn smpai aku tembak guna pistol air aku,melekit ko nti..

      Delete
  11. Saye keje security guard @ Polis gak. Betol betol betol betol kesian kesian kesian

    ReplyDelete
  12. Adoh.. Polis patut jaga keamanan, tapi jadi pemusnah keamanan.. Kasi fired saja mereka!!

    ReplyDelete
  13. Hi semua,

    Adapun tujuan saya wujud di dunia maya ini adalah untuk menceritakan serba sedikit tentang pengalaman saya. Saya merupakan anak ke-empat dari 19 adik beradik. Saya berasal dari Kelantan tetapi menetap di South Africa jauh nun di negeri Hong Kong, negeri matahari terbenam dua kali.

    Sebelum saya menceritakan lebih lanjut tentang pengalaman saya, izinkan saya.. susahnya nak tekan huruf G kan? Jauh bebenor, malas lah nak tekan. Kalau dalam penceritaan saya ini tiada huruf G, korang anggap jelah ade ye. Ape ntah aku mengarut, cakap pun dah tuka style rempit Johor dok Segamat sane. Korang tau tak aku ni ahli double-seven. Aku pernah kerat2 empat batang kayu dalam masa 14 Jam, bayangkan betapa cepatnya aku kerat. Bukan untuk poyo mahupun mendajalkan korang sume tapi itulah hakikatnya aku.

    Aku tak bleh la tengok orang kene buli, aku cepat panas. Ade satu hari tu, sorang minah iaitu biarlah aku gelarkan sebagai M (bukan nama sebenar), sebab minah ni tanak kontroversi sebab kebanyakan pembaca Blog Oh Senyum ini adalah ahli keluarga beliau dalam keluarga besar kumpulan mega 36, Abg Long Atok, Kumpulan Spoon Double-Seven Abg Long Acai Mat Pet dan kumpulan 666 metal saitonirrojim. Sebab tu lah aku terpakse gelar minah ni M walaupun name die bukan M dan tidak ada huruf M sekalipun pada nama keluarga beliau meskipun dari moyang sebelah mak die sekalipun.

    Saya teruskan ye,
    Maka dijadikan cerite, Si M merupakan seorang pelayan kelab malam ataupun lebih layak digelar agen persundalan mengikut 999 di TV3 a.k.a GRO. Atau Bohsia la nohorommmmmmm bengap tak tau ke omputih? Bengang betul lah aku dengan korang ni, korang apsal hah? Aku malas la nak cerite, korang cerite la sendiri. POYO anon bengap babi babi babi, korang jangan sampai aku pantun kang..haa

    Satu dua tiga empat,
    lima enam tujuh lapan
    sembilan sepuluh sebelas dua belas
    tiga belas empat belas lima belas tujuh belas ratus enam blas puluh sa puluh ratus ribu juta juta lemon trillion zillion what the hell babi babi babiiii babi anon babi hackers lu hack fesbuk gua apahal.

    Obe tolong baiki word verification. Apsal bende same je kua? Gua suspect profile gua anonymous dah kene hack dek hacker codebreaker. Engko hack Anonymous skrg codebreaker. 1st!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bosan citer karut.citer la lucah ke,real life experience ke,perkauman ke agenda jews etc baru best. tak lawak do. aku baca skip2.

      Delete
    2. ko nk kasi org gelak bace komen ko ke?..

      Delete
  14. terima kasih kpd kerajaan yg mewujudkan pangkat ''panglima perang'' untuk menampar dan meludah org yg berdemo...PUI!!!

    ReplyDelete
  15. kalu polis m'sia buat mogok x sabar2 nk tengok polis kena pelekung dgn polis tentera...muhahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. like!!!baru die rase cmner perasaan kena terajang mase rodblok..

      Delete
  16. Nak cite Upin Ipin. Nak najk nak nak

    ReplyDelete
  17. bosan giler babi ngan dak kelantan nie

    ReplyDelete
  18. why people nowadays are so cruel :(
    we should love each other

    ReplyDelete
  19. Dear all,

    anyone wants to learn how to hack? can call me..
    to the FB user i has been hack more than 2k acc in FB this year..to the people or human been hacked im proud to say iam sooooooo happy..to anonymous please "kirim salam kat awek baju pink", ip lu dalam pc gua beb! gi mampos sama lu punya geng.. t gua godam pc lu k.!

    ReplyDelete
  20. Polis malaysia kerajaan dah bagi macam2.dr yg sjn spm naik pgkt gi diploma
    Inspektor diploma upgrade pi degree gaji pn naik.siap boleh back dated 2-3 tahun kebelakangan naik pgkt ke ASP.Ape lg yang nk bising

    ReplyDelete
  21. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
     Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails