Thursday 19 January 2012

Serius Cool - Infobar C01 : Telefon Android Dengan Keypad Oldskool (8 Gambar)


Khas untuk mak dan bapak?


My mom just started using a smartphone a few months back. Aku bagi dia telefon Windows Phone 7 HTC HD7 aku kepada dia. Pada awalnya dia susah gila nak guna telefon touchscreen pasal dah biasa dengan telefon yang ada keypad style oldskool. Lama kelamaan baru dia get used to it dan aku rasa WP7 ialah phone yang sesuai bagi mak bapak kita yang technophobic. Di Jepun jurureka insudtri terkenal Naoto Fukasawa menghasilkan telefon Infobar C01. Ianya telefon Android 2.3 berskrin sesentuh dan keypad T-9 fizikal. Sesuai sangat buat orang-orang yang masih tak boleh hidup tanpa keypad T-9. Ianya sepanjang 5 inci dengan skrin sesentuh LCD sebesar 3.9 inci dan akan mula dijual bulan hadapan






Laporan asal GSMArena

29 comments:

  1. macam docomo gua dulu. cool kot.

    ReplyDelete
  2. panjang sgt la..kalau letak dlm seluar nanti org ingat boner pulak...

    ReplyDelete
  3. pantat laju gler

    ReplyDelete
  4. keluaran android mmg dah maju dari awal. kewl ^^

    ReplyDelete
  5. Bila sampai M'sia, aku nak jd org first beli. Record review video, then campak dari bangunan 10 tingkat, pecah atau tidak. Then, baling dalam ketuhar micro. Masih blh bt call atau tidak. Review tu nanti aku post bg ko dulu, don't worry. Aku kaya, blh beli 300 biji.

    ReplyDelete
  6. Bg peminat Android tegar, interface tu adalah Launcher yer.. Namenye Iidahome Launcher...Bley google cari.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeee...suma nya ko tahu...

      Delete
    2. bajet tau sume, tapayah la weiiii!

      Delete
    3. yee.. memang ko sorang je lah yang ada android dalam malaysia ni.

      Delete
    4. hang pi amik Android tu, hang hambat kat belakang tengkuk hang. pa dia tah hang ni.

      Delete
  7. look like a piece of shieytt...

    ReplyDelete
  8. kalau tgk betul2 henpon ni ada unsur2 illuminati

    ReplyDelete
  9. x habis2 illuminati.. g mati la

    ReplyDelete
    Replies
    1. diam la babi. ko gi mati dulu la anjing.

      Delete
    2. hang berdua tu pi mati.

      Delete
    3. hang b'3 tu pegi mati r !!

      Delete
  10. do want this...
    miss my 3310...

    ReplyDelete
  11. cet!~....aq diorg dh buat innovasi dh...cbe tgk vidoe nie....INFOBAR A01

    http://www.youtube.com/watch?v=0S6NMH4ry-4

    ReplyDelete
  12. aku nak beli 10..nk bg kat scandal..huahauhauhaua

    ReplyDelete
  13. Mudah utk sms time driving. Haha!

    ReplyDelete
  14. semua babi!puas hati?

    ReplyDelete
  15. mcm remote control air-cond aku tengok.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails