Thursday 15 January 2015

Serius - Mayat Ditemui Di Dalam Tangki Air Selepas Penduduk Mengadu Air Terasa Aneh


Dark Water

Cerita mayat mereput di dalam tangki air apartment ialah plot filem seram Dark Water. Kami tak sangka pula plot cerita seram ini menjadi realiti di Mexico City MexicoCarmen Yarira Noriega Esparza (27) dilaporkan hilang Januari tahun lalu dan dikhuatiri diculik. Polis mengeluarkan teori beliau diculik dan menjadi mangsa sindiket pelacuran. Ahli keluarga beliau tidak pernah berputus asa dan melancarkan kempen media sosial bagi mencari Carmen. Minggu lalu mayat beliau ditemui dalam keadaan mereput di dalam tangki air apartment temapt tinggal beliau. Jiran-jiran yang duduk di dalam bangunan yang sama mula merungut bekalan air mereka terasa aneh. Selepas siasat dilakukan mayat Carmen ditemui di dalam tangki air. Mayat beliau berjaya dikenal pasti melalui nombor siri pada implan buah dada beliau. Teori baru mengatakan mungkin beliau dibunuh oleh teman lelaki beliau yang merupakan seorang hartawan. Si teman lelaki mempunyai kekasih baru dan mahu menghalau beliau keluar dari apartment yang disewa. Mungkin ini jalan pintas untuk menghalau bekas teman wanita yang enggan mengalah. Sadis!


Sumber Metro





9 comments:

  1. dulu blog serius pun penah update cerita yg lebih kurang sama camni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih banyak AKI karena melalui jalan togel ini saya sudah bisa melunasi semua hutang2 saya bahkan saya juga sudah punya usaha sendri,berkat bantuan AKI WOWO yang telah memberika anka ‘GHOIB’ nya kepada saya yaitu [2907} dan alhamdulillah berhasil karna sudah 3 kali saya membuktikan hasil ramalan AKI itu semua selalu terbukti dan tidak pernah gagal,jika anda mau bukti bukan kata kata silahkan hubungi AKI WOWO di 085328880180 nomor ritual meman selalu tepat dan terbukti.JANGAN RAGU UNTUK MEMBUKTIKANNYA ATAU KLIK DI SINI

      Delete
  2. Lama dulu sudah berlaku dii Tawau , Penghisap gam mati dalam tangki

    ReplyDelete
  3. bukan dia tinggalkan boyfren lama dia untuk bersama boyfren baru dia yg kaya tu ke?so suspek pembunuh adalah ex boyfren dia..kalau tak silap laa..

    ReplyDelete
  4. Salah satu keistimewaan membesarkan tetek. Badan reput, implant tak reput. :)

    ReplyDelete
  5. Nasib baik implan ada nombor siri.

    ReplyDelete
  6. aku punya implan no 203204!

    ReplyDelete
  7. Ni kes copycat. Kat Tawau, Sabah dah pernah terjadi. Pihak pengurusan apartment didakwa..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails