Sunday 24 November 2013

Serius - Pukul Wanita Mengandung Kerana Nugget Ayam


WTFBBQChicken

Kita sering mendengar tentang jenayah domestik yang berlaku kerana pasangan yang baran. Ada yang ditumbuk kerana bangunkan suami solat subuh. Ada yang kena sepak kerana lambat bangunkan sumai untuk sahur ketika ramadan. Hari ini mari membaca kes wanita mengandung dikasari kerana beberapa ketul nugget ayam. Kareem Gordon (28) dari Orlando Florida ditahan polis kerana mengasari adik beliau yang sedang mengandung. Adik beliau dikasari kerana memakan beberapa ketul nugget ayam yang dimasak oleh beliau. Kerana marah ayam nugget beliau "dicuri" oleh adik beliau, Kareem dikatakan menolaknya sehingga terjatuh. Kareem kini ditahan di dalam penjara tanpa ikat jamin kerana mempunyai rekod melakukan keganasan rumah tangga terhadap isteri beliau sebelum ini. Inilah dunia moden. Bergaduh kerana benda remeh!



Laporan asal Click Orlando

13 comments:

  1. yang perempuan tu bodoh tak mntak nugget dengan awang legam tu dah kenapa???

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah die tanak bagi, mintak la bisjut

      Delete
    2. kalau xde jugak,mintak la royi......nak royi....??

      Delete
  2. tahukah anda?

    Nabi Adam dan Nabi Muhammad adalah berketurunan MELAYU. hidup MELAYU, bangsa paling best di dunia dan akhirat :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu xsekolah agama ke pkcik? senang2 kene tipu

      Delete
    2. no wayyyyyy...Melayu mudah lupa...hang mgkin salah seorg darinyaaa..p mkn kismis nuh! syuhhh

      Delete
  3. gila ke pe keturunan melayu. syiah kau ni.

    ReplyDelete
  4. sumai apa babi? admin typo tahap cipan. noob

    ReplyDelete
  5. nuget sedap lak. xdpt pukul je admin

    ReplyDelete
  6. Aku kulum kelentit dan menyedut lubang nikmat Lela. Dia meraung dan mengelinjang menahan kesedapan di bahagian bawahnya yang sedang aku kerjakan itu.

    Aku pusingkan Lela ke atas, masih dalam posisi 69, aku terus menjilat belahan cipapnya sampai ke lubang duburnya. Dalam masa yang sama aku rasa batangku berdenyut-denyut kerana Lela mula tahu memasukan batang ku ke mulutnya tanpa perlu disuruh. Dengan agak rakus Lela mengulum palkonku dan menghisap sebahagian batangku yang dapat dimasukkan ke dalam mulutnya. Aku pula membenamkan lidahku ke lubang nikmatnya yang tersangat banjir dengan air mazinya yang bercampur dengan air liurku.

    Lela mula mengerjangkan badannya dan dapat aku rasakan dia menggeletar di atas ku sebagai menandakan yang dia sudah hampir klimax.

    "Aahh.. Lela gelii.. Abang.. Gelii" dia meronta-ronta sebab aku menyedut bibir cipapnya yang sedang klimax sambil dia pula berusaha melarikan cipapnya dari mulutku. Dia berpusing tapi masih memegang batangku.
    "Lela puas?" aku tanya dia yang sedang cuba mengatur nafas sambil tersenyum memandangku.
    "Puas Bang.. Tak pernah rasa macam ni" dia mula berani bersuara walaupun mula-mula tadi dia agak gusar.
    "Abang macam mana.. Ni tengah keras lagi" dia pula mengacahku sambil memuncungkan bibirnya ke batangku.

    Aku suruh dia hisap batangku dan minta dia keluarkan airmaniku. Dia mengangguk dan berlutut di pinggulku dan terus saja menjilat batangku macam pro. Lela memasukkan batangku ke dalam mulutnya sambil tangannya melancapkan batangku. Tak lama kemudian aku rasa dah nak terpancut. Niat aku nak pancut ke dalam mulut dia biar dia rasai nikmatnya airmaniku itu.

    "Lelaa.. Abang dah dekat.. Hisap kuat lagi" aku mula merintih.

    Lela menpercepatkan hisapan sambil kocokannya juga bertambah laju dan akhirnya aku terpancut. Pancutan pertama terus masuk ke perut Lela.. Terbeliak mata dia bila pancutan pertama itu keluar. Dia melarikan mulutnya dari batangku dan menekup kepala palkonku dengan tangannya. Pancutan seterusnya meleleh di sekitar batangku dan memenuhi tapak tangan Lela. Dia masih menekup hingga tak ada lagi airmani yang keluar.

    "Ee.. Abang jahat.. Masuk dalam mulut Lela.. Ee..!" Dia kegelian sambil mengeluarkan lidahnya. Aku ketawa melihat telatahnya.
    "Airmani lelaki adalah ubat terbaik untuk awet muda tau dan Lela telan sebab Lela Sayangkan Abang kaan..!" kataku sambil memegang tangannya yang masih berada di batangku.
    "Lela Sayang Abang.. Tapi Abang janji jangan bagi tahu orang" dia meminta jaminanku.

    Aku mengiakannya. Aku bangun dan mengucup bibirnya yang melekit oleh airmaniku dan suruh dia bersihkan diri dan tempat kami bergelumang tadi.

    ReplyDelete
  7. woii,salah tempat ni.....kalau gian sangat pegi tempat lain bodos samdol...

    ReplyDelete
  8. Selepas makan, aku dan laki aku berciuman di dapur. Laki aku angkat aku ke atas ruang kabinet dapur dan kami mula beromen. Dalam beromen,aku dan laki aku terus melakukan seks, dihadapan mak aku. Aku menjadi semakin gila dan tidak endahkan sekeliling..Azri datang dan menyiram tubuh aku dan laki aku dengan air sejuk 1 jug..kami meneruskan seks..dalam keadaan sejuk dan basah...Azri melancap batangnya..hadapan kami. Mak aku memandang Azri dan terbeliak mata mak bila lihat batang Azri...Azri berpusing ke arah mak aku dan berkata "hai perempuan cantik..adakah kau dahagakan seks..?" mak aku dengan terkebil-kebil menjawab... "besarnya batang kau....sedap ke?"..mak aku yang tadi terpinga-pinga secara tiba-tiba terus mencapai batang Azri dan dihisapnya "cret...cret....cret...."...Azri menjerit kesedapan...sambil menolak kepala mak aku supaya semua koneknya masuk ke mulut mak aku...

    aku dan laki aku tergelak dan meneruskan seks di atas karpet di hall...dalam posisi sudu pula...aku semakin gian..."abang..nak abang kerjakan dubur Ani...sedap sangat tadi"..laki aku berhenti dan menukar masuk batang kedalam lubang dubur aku..aku termengah...sedapnya...sakitnya... mak aku dan Azri sudah dilanda kegairahan. Aku lihat Azri membuka pakaian mak sehingga mak tidak berpakaian. Mereka semakin rancak dan melakukan seks...Azri memang cekap. Mak aku menjerit kuar kerana puas..

    Aku dan laki aku membantu Azri memuaskan nafsu mak."Mat dan Ani tolong mak ya..."laki aku bersuara... Aku cium dan hisap bibir mak sambil memulas2 puting tetek mak...Azri mengerjakan pantat mak...laki aku mengerjakan dubur mak. Pada mulanya, mak tolak tapi, kudrat mak apalah sangat jika dibandingkan dua orang janta nperkasa tu...habis mak dikerjakan.Aku meletakkan puki aku untuk dijilat mat..mak rupa-rupanya bagus dalam kerja menghisap dan menjilat...patutlah aku pandai seks..eheheh... salam waktu aku dijilat mak,Azri datang pada aku dan menarik aku ke tepi,di bawa aku atas lantai aku dan mak baring bersebelahan dan Azri menjilat pantat aku. Azri terus beromen dan memasukkan batangnya ke dalam pantat aku...aku kesedapan... bila aku pandang ke kiri, mak sedang nikmat dikerjakan laki aku...laki aku berhenti dan mencium bibir aku..tangan Azri pula meramas buah dada mak...tak lama lepas tu, kami berehat seketika.

    Kek yang dibeli laki aku disuapkan ke mulut aku oleh Azri. Krim kek di letakkan di tetek aku dan dijilat jilat digigit-gigit. Laki aku pula meletakkan kek pada puki mak aku dan dijilat dan digigit. Aku bertambah ghairah...mak bertambah ghairah...laki aku meneruskan aksi dengan aku dan Azri dibantu oleh mak aku. Kali ini,aku yang menjadi bahan penyedap sebab mak sumbat mulut aku dengan timun yang tadi telah dirodok ke dalam pantat aku...diikuti Azri yang mendayung pantat dan laki aku yang mendayung dubur...hebat tak hadiah hari lahir aku?..inilah kejutan di hari lahirku...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails