Monday, 25 November 2013

Serius Konsep - Nissan IDx NISMO : Kereta Moden Dengan Rekaan Retro (20 Gambar)


Konsep!

Nissan IDx NISMO ialah konsep yang berbeza dari kebanyakkan konsep yang ada dilusar sana. Nissan IDx NISMO dihasilkan sepenuhnya dari pendapat yang diberikan oleh pelanggan-pelanggan mereka. Ia menggabungkan rekaan muscle car popular dari dekad 70an mereka iaitu Nissan Skyline dan Datsun 510. Buat masa ini IDx NISMO hanyalah sebuah konsep dan tidak akan dihasilkan secara meluas. Which is a shame kerana rekaannya sangat cool!





Laporan asal PSFK dan TopSpeed

16 comments:

  1. Replies
    1. A free strategy game in which all the virtual currency can be converted into REAL MONEY!

      Thousands of Malaysian have joined, come together we develope our country.

      Join now.. Without any Investment plus Free Tutorials/Questions/Cashout prove by our fellow Malaysian members through FB Group

      Cash Out Instantly!!

      click here to register --> MG_Malaysia

      Delete
  2. Tangannya mula memeluk Rosdi dan mula mencakar belakang Rosdi. Meskipun terasa sakit Rosdi, terus menerus mengenjut dan menekan sedalam-dalamnya kerana menyedar yang Puan Sari akan sampai ke puncaknya. Kemaluan Puan Sari terasa semakin basah dan semakin sempit. Kehangatannya membuatkan Rosdi tidak lagi mampu mengawal lantas menghamburkan pancutan air maninya di dalam kemaluan Puan Sari. Puan Sari juga mengalami orgasmanya pada waktu yang sama. Kedua-duanya berpelukan erat dengan nafas termengah-mengah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sdg mrka bdua baring kepenatan, tnpa disedari Tuan Sari pulang dn trs sembelih mereka dan anon ni sbb menyakitkn mata
      -tn sari

      Delete
    2. akhirnye mereka mati dalam kekufuran.....

      Delete
    3. dan kedua-dua mereka mati dlam keadaan kekufuran..dan mayat mereka hangus terbakar walaupun belum sempat ditanam..dan tempat mereka sudah tentu ke dalam neraka jahanam..

      Delete
  3. Blos sobat memang serius dalam membahas suatu masalah.

    ReplyDelete
  4. anon yang memberi komen berupa cerita erotik:


    وَذَرِ الَّذِينَ اتَّخَذُواْ دِينَهُمْ لَعِباً وَلَهْواً وَغَرَّتْهُمُ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا وَذَكِّرْ بِهِ أَن تُبْسَلَ نَفْسٌ بِمَا كَسَبَتْ لَيْسَ لَهَا مِن دُونِ اللّهِ وَلِيٌّ وَلاَ شَفِيعٌ وَإِن تَعْدِلْ كُلَّ عَدْلٍ لاَّ يُؤْخَذْ مِنْهَا أُوْلَـئِكَ الَّذِينَ أُبْسِلُواْ بِمَا كَسَبُواْ لَهُمْ شَرَابٌ مِّنْ حَمِيمٍ وَعَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُواْ يَكْفُرُونَ
    (Surah al-An'am,ayat 70)

    Maksudnya :Dan tinggalkan lah orang-orang yang menjadikan agama mereka sebagai main-main dan senda gurau, dan mereka telah ditipu oleh kehidupan dunia. Peringatkanlah (mereka) dengan Al-Quraan itu agar masing-masing diri tidak dijerumuskan ke dalam neraka, karena perbuatannya sendiri. Tidak akan ada baginya pelindung dan tidak pula pemberi syafa'at selain daripada Allah. Dan jika ia menebus dengan segala macam tebusanpun, niscaya tidak akan diterima itu daripadanya. Mereka itulah orang-orang yang dijerumuskan ke dalam neraka. Bagi mereka (disediakan) minuman dari air yang sedang mendidih dan azab yang pedih disebabkan kekafiran mereka dahulu

    tidaklah salah jika kita berpesan-pesan kepada kebaikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. benar,,jangan lah mengajak kawan2 masuk neraka bersama,itu perbutan syaiton iblis laknatullah

      Delete
    2. Nah..pi lah melancap or kunkit jubur bini ko tuh.. Biasanya tok lebai lagi pantek .. Before that baca ler ni.. Kasi kuat kan adrenalin pasai hangpa tua dan konek mambai.. Cilaka pukimak:

      Aku semakin tidak keruan dan teramat asyik dengan aksi-aksi Kak Ros yang tak berhenti itu. Selang beberapa minit kemudian aku rasa tidak dapat bertahan lama lagi. Aku meremas-remas rambut Kak Ros sambil berkata perlahan, "Ros.. Razlan tak tahan lagi. Rasa nak keluar dah!!"

      Kak Ros berhenti mengulum batang nikmatku dan mengeluarkan batang nikmatku dari dalam mulutnya. Kemudian Kak Ros melancapkan batang nikmatku dengan tangan kirinya sementara jari-jemari tangan kanannya masih lagi bermain-main dengan telur nikmatku. Kak Ros menghadapkan mukaku di hujung kepala batang nikmatku sambil dia terus rancak melancapkan batang nikmatku.

      Beberapa lama kemudian air nikmatku yang sudah bersedia untuk keluar mula memancutkannya segumpal demi segumpal. Crutt.. Crutt, air nikmatku yang pekat putih itu berhambuaran di muka Kak Ros. Aku benar-benar menikmati kepuasan yang tidak terhingga itu bersama dengan wanita idamanku. Kak Ros yang sememamgnya sudah sedia menantikan hamburan air nikmatku itu menadah mukanya untuk dibasahi dengan air nikmatku. Kak Ros terus menggenggam batang nikmatku dan terus melancapkan batang nikmatku itu untuk mengeluarkan segala saki baki air nikmatku itu.

      Kemudian Kak Ros yang masih menghadapkan mukanya di hujung kepala batang nikmatku dan menggenggamnya dengan penuh kemanjaan, menyapukan kesemua air nikmatku yang berselerakan di wajahnya dengan kepala batang nikmatku. Kak Ros menyapu sehingga habis rata air nikmatku di seluruh wajahnya. Selesai itu, Kak Ros bangun seraya tersenyum kepuasan ke arahku.

      Kak Ros kelihatan tersangat letih dan lesu. Perlahan-lahan dia merebahkan kepalanya di dadaku. Tangan kanannya terus mengelus-ngelus daerah nikmatku sementara aku pula terus membelai rambutnya.

      "Razlan, dah terlalu lama Ros tak buat hubungan seks. Tak sangka Razlan boleh layan Ros sesedap dan sehebat ini. Ros rasa beruntung sangat sebab dapat layanan seperti ini dari Razlan. Kalau boleh Ros nak terus buat hubungan seks dengan Razlan lagi selepas ini. Bolehkan Razlan?" Soal Kak Ros penuh pengharapan dalam kemanjaan.

      Delete
    3. semoga ibu bapa kau tidak malu mendapat anak sehina kau.

      Delete
  5. Oleh kerana terlalu sedap ..tiba tiba aku terasaa macam ada benda nak keluar ...uhhhhhhhhhhh aku telah melepaskan satu beban yg tak pernah aku rasakan selama ini....oleh kerana pertama kali..badan ku menjadi lesu...melihat keadaan itu...abg longku...terus mengangkat bontot ku ke atas bantal dan pada keadaan itu cipapku terlalu jelas kelihatan seperti terbuka sedikit.....abg ku membuka seluar nya dan mengeluarkan batangnya yg lebih kurang 5 inchi setengah

    Ia meneruskan menusuk kearah cipapku...aku merasa sakit yg teramat...sampai terjerit aku...aduhhhhhhhhhhhh sakitnya banggggggggg....abgku setelah melihat keadaan itu terus berhenti disitu....aku ingat dia dah kesian kat aku... tetapi dia terus menghentak sampai kedalam cipapku...aku merasa sakit lagi pada ketika itu....tetapi abg ku pandai main...dia melakukan nya dengan slow slow...sampai aku rasa stim balik...dia terus menghentak dng kuat lagi...aku menjerit lagi...di mana perkataan yg keluar ialah...aduhhhhh bang sedapnya...emi tak tahan lagi...kami pun bertukar posisi di mana aku berada diatas dan abg longku berada dibawah.....abg ngah ku melihat keadaan itu terus menolakku...terlekat di dada abgku tapi batangnya masih lagi di cipap ku....dan aku terus tidak pedulik apa yg berlaku....kerana terlalu..enak....

    Tiba² aku terasa seperti ada org menjilat jilat lubang bontot ku tambah kegelian lagi dan stimmmmm.......aku terasa macam ada benda ...rupanya abg ngah ku tgh mengorek ngorek lubang jubo ku... aku rasa sakit gak tapi tiba tiba dia masukkan 2 jarinya di lubang jubo ku...sakit tak ingatnya.....aku menjerit...dan dia mengeluarkan jarinya... aku ingatkan dah la kot....rupanya....dia terus memasukkan kotenya dalam lubang jubo ku....sakit gila.. dimana pada waktu itu.....aku telah di fuck melalui kedua dua lubang...

    Setelah lama menahan sakit...tetiba aku terasa sedap lak... kerana perasaan nak kencing tadi datang balik.....ooooohhhhhhhh ohhhhhhhh bess gila... aku tak boleh nak kata apa.. abg long ku.....dah mengeluarkan kotenya dari lubang cipap ku....kerana takut aku mengandung....sekarang tinggalah abg ngah yg sedang berusaha memuaskan nafsu aku.... dia terus menghentak lubang jubo ku.....aku dapat rasakan bahawa nikmatnya adalah 100 kali ganda daripada main cipap...

    Tiba tiba aku terasa ada cairan panas didalam lubang jubo ku.. rupa rupanya dia dah klimakx dah serentak ngan aku........pehhhhhhhhhh aku terlentang diatas katil sambil terkangkang...dan di perutku penuh ngan air mani abng longku..

    Aku terasa sungguh puas.. dan abg ku hanya tersenyum kepada ku......dan mengucapkan terima kasih kepada ku...dan aku puh sama kerana tak pernah rasa benda ni... dia atas katil aku lihat ada sedikit darah...mungkin itu dara ku dan dara jubo ku agaknya la...

    ReplyDelete
  6. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :

    OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?-> WWW.JUSTINZAYN.COM

    DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

    TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

    DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

    TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

    INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

    IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) . IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD* --> WWW.IPHONEMSIA.COM




















    ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails