Monday 18 November 2013

Serius Cool - Starbucks Atas Keretapi Di Switzerland (12 Gambar)


Trainbucks

Di Switzerland Starbucks membuka kedai kopi di dalam keretapi pertama mereka. Starbucks bekerjasama dengan syarikat keretapi SBB Switzerland untuk mengubah sebuah gerabak dua tingkat menjadi sebuah kedai kopi Starbucks. Kedai kopi bergerak ini adalah percubaan Starbucks untuk melihat samada wujud pasaran untuk kopi bergerak. Setiap gerabak kedai kopi mampu memuatkan 50 orang pelanggan. Hiasan dalaman kedai kopi ini juga mewah kerana dilengkapi kerusi kulit. Keretapi Starbucks akan beroperasi diantara lapangan terbang Geneva dan St Gallen bermula 21 November ini.  




Laporan asal InThrlld

14 comments:

  1. rare nya!! Malaysia pun takde macam ni...

    ReplyDelete
  2. oberius tolong block anon balik , rmi cb post citer lucah lak kat ruang komen c1ba1 la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pantat babi mak ko laa.. Aku kochat jubur ayah ko nak.. Cibai akak ko aku pancut dalam nak?? Shadapp!!!

      Delete
    2. anon atas ni bodoh babi anjing pukimak pantat mak kau

      Delete
  3. Aku berasa semangat krn dia panggil aku bang (suami).. I lagi semangat dan tekan dalam lagi…… ternyata separuh batang aku sudah masuk ke dalam pantatnya…..

    “Ohhh bang…. tolong ayang ni….. iiieeee…. sangat sakit sangat bang…. pantat ayang sakit sangat…! Aa……. aaaaaa……! Pantat yang dah….. arr…..”

    Aku tak peduli….. terus menghunus lagi…… Aku terasa ada satu lapisan yang menghalang aku mara ke depan (selaput dara)….

    “Bang… jangan tekan lagi….. dara ayang sangat penting… tolong bang…. jangan pecahkan….!”

    “Urgh…… urgh…….!” I menolak batang aku masuk sampai ke pangkal.……

    I nampak darah keluar….. I tersenyum kerana aku tahu itu darah anak dara yang baru saja kehilangan taraf dara…. Kalungan pantat dara cikgu lisuriani telah pun selamat menjadi milek ku. Dia tidak lagi layak bergelar anak dara kerana aku telah berjaya mewanitakan dia.

    I mengadakan upacara sorong tarik…….. dengan cepat…… mula mula lisuriani mengerang tetapi selepas itu dia berasa sedap pulak……. Akhirnya aku telah mencapai klimak kedua dan aku membiarkan air benih utk bertaburandi dalam rahim nya……

    Aku bangun berpakaian semula dan mengambil pita itu keluar dari tandas….. sebelum itu…… aku telah mengarah dia utk menjadi alat saya melepaskan nafsu kerana saya ada pita sex antara saya dengan dia….

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni gaya budak xde awek..syok sendiri .kah2

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. ini blog lucah ke blog info??Confuse!!

    ReplyDelete
  6. dulu penuh dengan sampah politik. sekarang sampah bangsa. aku lagi prefer anon yang komen bisjut, royi, first, tu walaupun tak berfaedah. daripada komen letak cerita lucah mcm mak bapak tak pernah ajar kau mana elok mana tak. atau kau ni anak terbiar. blog ni untuk kita dapat input baru, bukan menyemakkan dengan cerita lucah kau. simpan sendiri, orang taknak tahu pun kebodohan kau tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong ckp ko anon.baik delete je komen anon yg lucah tu.kalu x baik suruh obe buka je blog lucah bukan blog serius! obe x serius dlm hal komen anon yg berbaur lucah.obe telur xde org komen lucah bukan ko reti block org yg camni.bagi tindakan yg tegas baru ko obe aku anggap sorang yg serius bukan gila nak kejar glamor aje!!!

      Delete
    2. skrg ni bkn obe yg run blog ni..org lain..obe da ade life skrg so bz..keep updated pls bnda dh lama

      Delete
  7. Alah nik ajis najis pantat and haji hadi taik kerbau pun melancap teringat kan lubang dubur.. ini kan anuar ibrahim matliwat.. sipantatpantat ni suka jubur lah.. tak caya suruh ayah ko tunggeng pecah jubur tu nanti pantat sial!! Huhu

    ReplyDelete
  8. mohon malaysia lajukan KTM + letak kafe Nasi Lemak Kopi O
    klasik skit

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails