Friday 6 September 2013

Serius Cool - Muzium Perjuangan Hezbollah Menentang Zionis (12 Gambar)


War

Hezbollah ialah jihadist yang melakukan penentangan terhadap penaklukan Israel di Lebanon. Penentangan mereka bermula setelah tentera Zionis Israel menakluk sebahagian kawasan Lebanon pada tahun 1985. Pertubuhan ketenteraan ini disokong sepenuhnya oleh Iran dan mereka menerima latihan daripada tentera Iran yang dihantar. Tourist Landmark of the Resistance dibuka pada tahun 2010 bagi memperingati sejarah Hezbollah dan mereka yang syahid menentang Zionis. Di dalam muzium merangkap pusat propaganda Hezbollah ini anda boleh melihat senjata Zionis yang berjaya dimusnahkan dan diambil oleh pejuang Hezbollah. Terdapat juga taman yang diberi nama Bukit Syuhada yang menunjukkan senjata yang digunakan oleh Hezbollah untuk menghalau Zionis dari bumi Lebanon. Terowong tikus sepanjang 200 meter yang digunakan ketika penentangan terhadap Zionis juga turut terdapat di dalam muzium ini., Jika berminat untuk melawat silalah ke Mleeta yang terletak di Selatan Lebanon.

IN B4 "Syiah! Jangan sokong syiah! Sokong Israel yang menentang Syiah!" #S #LOL





Laporan asal Amusing Planet

9 comments:

  1. fft...hizbullah is not a truly a muslim freedom fighter. they were sheit and pro-American country. can u expect they can simply won the war with zionist within days... ? palestine up till now havent gain their freedom... everything is orchestrated with agenda to indoctrinate the muslim people to upraised the Iranian and their sheith beliefs...

    ReplyDelete
  2. Fight for muslim.we noe we are right.

    -
    Soo winci terselak baju di restroom sempena ERAvaganza ?Soo winci terselak baju

    Dan juga

    gambar adi putra 18sx scandal muda adi putra tayang $%@#$

    ReplyDelete
  3. HIZBULAT and IRAN both are musuh orang islam sunni....Agenda zionis and US untuk menaikkan kerajaan Iran sesolah2 sbg pejuang Islam...tp hakikatnya Iran adalah musuh sejati ahlil sunni waljamaah sejak zaman SAW. Jangan tertipu.....

    ReplyDelete
  4. puak ni yg dok sembelih org sunni kt syria..

    ReplyDelete
  5. Sekarang orang islam x lagi benci Israel tapi Syiah. Yahudi tu Syiah kate mereka. Huahua. Bodoh babeng. Buat kajian malas.

    ReplyDelete
  6. Dah terang lagikan bersuluh...jahil dan kurang membaca admin page ni....Hizbullah itu Syiah a.k.a angkatan Dajjal akhir zaman nanti..ko bangga?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails