Wednesday, 13 February 2013

Serius - Vertu Ti : Telefon Android Untuk Golongan Kaya (11 Gambar)


Swag

Vertu ialah syarikat pengeluar telefon yang terkenal dengan telefon yang dijual pada harga yang mahal. Setiap Vertu dibina menggunakan bahan premium dan didatangi dengan aplikasi Concierge yang memberikan perkhidmatan ekslusif kepada pemiliknya. Sebelum ini Vertu menghasilkan telefon yang menggunakan sistem operasi Symbian . Vertu Ti ialah telefon pintar Android pertama mereka dan ianya dibina menggunakan logam Titanium. Skrinnya pula diperbuat daripada kristal dan anda boleh memilih model yang mempunyai kemasan kulit buaya atau emas. Ia diperkasakan dengan pemproses 2 teras 1.5 Ghz, 1 GB RAM. 64 GB storan dalaman, skrin 3.7" dan kamera sebesar 8 megapixel. Harga bermula dari GBP 6800 (RM 32000) dan meningkat ke GBP 14200 (RM 6900) untuk edisi lebih swag.




Laporan asal PhoneDog

25 comments:

  1. Replies
    1. mak kau cool

      Delete
    2. golongan melayu memang xmampu membeli benda2 macam ni. harapkan subsidi gomen aje. kerja malas. melalak di perhimpunan haram jer rajin. diam diam suda

      Delete
    3. Anon 21:23 macai bn sejati. Kerlasss

      Delete
    4. stravi14 bodoh. sambut harijadi kat rumah karpal... makan lembu xsembelih

      Delete
  2. stupid as ever....

    ReplyDelete
  3. ape plak ble mkin mningkat tahap keSWAGan dia, makin rendah rege tu...??? typir btol...

    ReplyDelete
  4. Beli smartphone mewah macam ni tapi pastu main subway surfer baik x payah...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli smartphone mewah tapi pakai prepaid..kah kah kah

      Delete
  5. datin rosmoh bolele pki

    ReplyDelete
  6. cool dan mampu beli ....bila aset dah banyak

    ReplyDelete
  7. Yes..dapat jgk beli phone ni guna rebat 200..terima kasih datuk najib..

    ReplyDelete
    Replies
    1. najib : welcome macai

      Delete
  8. rasenye mizz nina pakai henpon ni.

    ReplyDelete
  9. cool..

    ICE WATCH --> Click This

    ReplyDelete
  10. Beli mahal2,sekali hilang memang sia2 jer duit melayang...

    ReplyDelete
  11. perggghhh... harga melampau. ehhehehe

    ReplyDelete
  12. Harga bermula dari GBP 6800 (RM 32000) dan meningkat ke GBP 14200 (RM 6900) .... parodi ke ni?

    ReplyDelete
  13. macam mana melayu tak mampus...
    cukai keliling pinggang...
    tak lama lagi blog pun kena cukai...
    mampus ko obe..

    yg kaya kronie umno mic dan mca jela..puiii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails