Tuesday, 20 November 2012

Serius - Babi Terjun Tiruk


Babi terbang!

Di China ada sebuah ladang penternakkan babi yang memaksa babi mereka terjuan setiap hari dari sebuah platform. Si pemilik ladang mengatakan daging babi mereka lebih sedap kerana babinya lebih bersih dan bersenam. Apparently daging babi yang bersenam lebih sedap. I wouldn't know.



27 comments:

  1. so lembu tinggal dalam kondo sgt tak sihat.. and definitely x sedap

    ReplyDelete
  2. ini org pnggil babi!!!!... hhahahahaha...
    www.carsgeekz.com
    www.humairah.net

    ReplyDelete
  3. Babi yg tidak stress sbb dpt cari darat

    ReplyDelete
  4. Anonymous sudah tidak dibenarkan? Haha :D Hebat.

    ReplyDelete
  5. Hmm.. babi oh babi..
    rindu pulak kt anon-anon ni.. meh berhijrah kat TEMPAT aku.


    ReplyDelete
  6. Pelik kan. Org Melayu Islam ramai je yg berbangga tonggak arak tapi org yg sama bila disuruh makan babi mmg masing2 tak sanggup. Padahal sama jer arak dgn babi tu. Mknan yg akan jadi darah daging jugak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails