Saturday, 12 May 2012

Serius Shit - Melekat Selepas Berzina (NSFW)


Kenya!

Ketika aku masih seorang remaja pada tahun 1963 dahulu kerap aku membaca kisah pasangan melekat selepas berzina. Dalam majalah Mastika juga cerita sebegini kerap dipaparkan bagi menyampaikan mesej berzina itu bukan sahaja dosa tetapi boleh mengakibatkan penis anda melekat didalam apam balik sehingga tak boleh keluar

Semalam di Nairobi Kenya gempar cerita seorang isteri yang bezina dengan teman lelaki beliau yang kemudiannya melekat. Menurut lapora media Kenya, si suami mengesyaki si Isteri bermain kayu tiga dan meminta pawang meletakkan jampi Voodoo pada isterinya. Bila si isteri berzina jampi tersebut akan mengakibatkan kemaluan si isteri dan teman lelakinyamelekat. Nak dijadikan cerita si isteri kantol dan si suami enggan menolong. Pihak polis dipanggil tetapi mereka juga gagal memisahkan pasangan tersebut. Hanya setelah si teman lelaki berjanji akan membayar pampasan Shilling Kenya 20 000 (RM 716) barulah si suami bersetuju memanggil seorang Paderi Kristian dan mereka akhirnya dipisahkan



Video NSFW.





Laporan asal OnlineNigeria

29 comments:

  1. Hahhaaahaaahaaa pertama

    ReplyDelete
    Replies
    1. kemutan vagina perempuan nigger tu begitu ketat sehingga mengakibatkan kotey lelaki tu tersepit? ni mesti tak foreplay dulu laki tu main jolok je masa kering2 lagi, patut buatla cunninglus bagi berair dulu baru masuk.

      blog oh cunninglus

      Delete
  2. Huhuhu.....slalu yg aku nmpak melekat ni, biasanya anjing.....pastu lempar batu, kena tepat2 kat batang pelir dia....haha...mmg klakar la anjing tu lari anu masing2 dah melekat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm...teringin nk lempar ko dgn batu pulak....

      Delete
  3. obe ko umur bpe.50 lebih ke.1963 dh remaja.haha

    ReplyDelete
  4. NI apa cerita nih? Bukti kebenaran agama Kristus kah? Bayek lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obe ni dah masuk kristen kut....hari tu pun tak solat jumaat..

      Delete
    2. dah betul paderi kristian yg pergi menyembuh kn mangsa. takkn nak letak nama ustat idruz pula

      Delete
  5. apela perasaan laki tu kan tgok isteri sendiri berzina dgn org lain..muka laki yg main tu mcm selamba jer..pengajaran tuk semua org xkira apa agama sekalipun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. laki dia pun jenok jolok, pancut merata dik non oi

      Delete
  6. Iluminati punya jampi mmg power

    ReplyDelete
  7. hoi, tak malu ke orang islam tgk video ni?

    ReplyDelete
  8. African American lg lawa.. Jom layan lagu Niki Minaj sambil ogle Niki Minaj!

    ReplyDelete
  9. Mesti ngilu bila stuck kat ms v, pedih tu!

    ReplyDelete
  10. Si mamat baju putih tu siapa? Suami dia ya? Pasrah sampai terduduk, kasihan dia (sabar bro).. selalunya kes macam ni ending nya mesti direjam/dibakar/dipancung. Sepatutnya minta lebih sikit pampasan tu, lepas tu tinggalkan aja sundal tersebut. Profit pun profit.

    ReplyDelete
  11. inb4 'obe pernah melaluinya'

    ReplyDelete
  12. Obe, tahun 1963 ko remaja? agak laa kalo nk menipu pun.. That makes ko ni skunk 50++.. Haishh...

    ReplyDelete
  13. hot............doe,,,,smpay ble nux melekat...hahahaha

    ReplyDelete
  14. pompuan tu punya mesti power

    ReplyDelete
  15. power btoi.diaorang mlekat bape lame erk

    ReplyDelete
  16. aku respek suami dia cz x pukul lelaki tu ( berpandukan video ) still think positif ..

    ReplyDelete
  17. isss....nauzubillah minzali

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails